poniedziałek, 23 stycznia 2017

Studniówkowe szaleństwo!


Cześć!
Styczeń, początki lutego to czas studniówek! Ja, moją studniówkę mam co prawda za dwa lata, jednak postanowiłam podać kilka propozycji sukienek.
Z pomocą przyszła mi strona www.rosewholesale.com. Znajdziecie tam bardzo dużo sukienek, które nadawałyby się na ten wieczór. Wybrałam kilka takich, które mnie urzekły i sama z chęcią bym je założyła. Krótkie, długie, czerwone, czarne! Do wyboru, do koloru :)


          1. sukienka   2. sukienka   3. sukienka        

4. sukienka   5. sukienka   6. sukienka 






7. sukienka   8.sukienka   9.sukienka


* Zdaję sobie sprawę, że zaniedbuję bloga, ale niestety szkoła i brak motywacji nie pomaga.  Za niedługo zaczynam ferie i mam nadzieję, że wrócę do regularności na blogu. Dziękuję za wyrozumiałość.

 Instagram:tutaj
Do następnego!

12 komentarzy :

  1. śliczne sukienki! Jednak moja studniówka jest jeszcze bardzo daleko. Mój faworyt to chyba nr. 2.

    Gorąco pozdrawiam ! Zapraszam na mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienki są śliczne. Do mojej studniówki jeszcze rok.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne sukienki :)
    Ja do studniówki jeszcze sporo czasu mam :)
    Pozdrawiam i obserwuję ;)
    Zajrzyj do mnie i również zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba ;)
    My blog(Click)♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne sukienki! Ja mam jednak studniówkę dopiero przed sobą...
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post, mega mi się podoba twój styl pisania przeczytałam też kilka poprzednich wpisów :D
    A twój blog jest bardzo inspirujący <3
    Śliczny design i nagłówek

    Zapraszam na konkurs do wygrania Kosmetyki od Kylie Jenner
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja swoją studniówkę mam dopiero za rok, a już teraz przeglądam propozycje sukienek :)
    Pozdrawiam,
    Aleksandra (Strefa bez Stresu)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne sukienki ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. some of beautiful dress designed for ladys.

    OdpowiedzUsuń

* Jeżeli spodobał Ci się post, skomentuj.
* Podoba Ci się mój blog? Zaobserwuj, a ja możliwe, że zrobię to samo.
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
* Zależy mi na uczciwych obserwatorach, także w obs/obs się nie ''bawię''.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.