poniedziałek, 12 grudnia 2016

Ulubieńcy listopada 2016


Cześć!
Nie było mnie tu długo, pierwszy raz w mojej prawie dwuletniej przygodzie z blogiem tak długo.
Chciałam jakoś w listopadzie napisać post na temat jesiennej chandry, jak w nią nie ''wpaść''. Okazało się, że nie jestem odpowiednią osobą, aby napisać taki post, bo chandra ''pochłonęła'' również mnie, z tego też powodu nie miałam po prostu ochoty na pisanie. Zastanawiałam się również nad zaktualizowaniem mojego kanału na You Tube. Obecnie nic tam się nie dzieje, ale jeśli uda się z programem do montażu to coś pokombinuje :)
Dziś znów ulubieńcy, zdjęcia starałam się zrobić przy pomocy światełek, aby wprowadzić trochę ten świąteczny klimat. Zapraszam.⤵





11 komentarzy :

  1. Ta pomadka z Lovely wydaje się być naprawdę fajna :)!
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetni ulubieńcy :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo jestem ciekawa tej pomadki i konturówki z Lovely :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega piekne zdjecia a kosmetyki z firmy tutti frutti mega cudownie pachna! <3
    Sliczne lampki <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta pomadka K lips bardzo mnie ciekawi.
    Śliczne lampki!
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam inny produkt z Tutti-Frutti ( o zgrozo, ta nazwa kojarzy mi się tak bardzo z moim nickiem na Bloggerze) i jest świetny :D
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam bardzo fajne opinie o tej pomadce z lovely :)

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślałam nad kupnem tej pomadki i kredki z Lovely, może się wkońcu przekonam :) iobiektywwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja osobiście testowałam kosmetyki z tutti frutti i biomaxa, sprawdziły się świetnie :D Słyszałam dużo o tym lip kicie z lovely, podobno też bardzo fajny, muszę kiedyś przetestować :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  10. Tutti Frutti jest super :D
    http://treamicii.blogspot.com/2016/12/systematycznosc.html

    OdpowiedzUsuń

* Jeżeli spodobał Ci się post, skomentuj.
* Podoba Ci się mój blog? Zaobserwuj, a ja możliwe, że zrobię to samo.
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
* Zależy mi na uczciwych obserwatorach, także w obs/obs się nie ''bawię''.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.