wtorek, 27 grudnia 2016

Dwa!

Kochani!
26.12.2014 roku kliknęłam ''Utwórz bloga"...


Post ten powinien pojawić się właśnie 26 grudnia, niestety przed świętami nie zdążyłam napisać, a podczas świąt chciałam jak najmniej czasu spędzić przy komputerze. To w ramach wstępu i wyjaśnienia :)


W tamtym roku napisałam obszerny post dotyczący ''urodzin'' bloga- tutaj. Dziś będzie trochę inaczej. Chcę przede wszystkim bardzo podziękować każdemu, kto zostawił ślad po sobie, a nawet tym którzy po prostu odwiedzili mojego bloga choćby raz. Dziękuję!
W 2016 roku blog się bardzo rozwinął pod względem ilości obserwatorów, komentarzy. W ubiegłym roku było to 39 obserwatorów, 473 komentarzy. Teraz obserwatorów jest ponad 100, a komentarzy ponad 1300! Naprawdę wielkie dzięki za każdą aktywność. Wspominałam też o You Tubie. Niestety albo i stety dalej nic tam się nie dzieje. Powiem szczerze, że ja sama nie wiem, co chcę robić, raz bardzo chcę nagrywać, a raz już nie. Jestem bardzo niezdecydowana. Na ten moment wkręciłam się w instagrama, a nad You Tube'em muszę jeszcze pomyśleć.

Odchodząc od działalności w Internecie, muszę przyznać, że rok 2016 był rokiem trudnym. Skończyłam jedną szkołę, musiałam wybrać kolejną, ciężko było się zaaklimatyzować, ale teraz jest już coraz lepiej.

Ogólnie jak wspominam, co wydarzyło się w roku 2016 to mam mieszane uczucia. Były chwile bardzo dobre, a czasami bardzo złe, ale to jak zawsze. Mam nadzieje, że w nadchodzącym roku odważę się i zacznę robić coraz więcej nowych rzeczy, zacznę pracować nad sobą.

Wam życzę tego samego! Samych sukcesów, szczęścia, miłości i dobroci!

Dziękuję i zapraszam na krótkie podsumowanie kończącego się już roku.


20.01.2016

11.02.2016
14.05.2016

19.07.2016
09.08.2016
16.08.2016
07.09.2016

14.10.2016

23.10.2016

24.12.2016
INSTAGRAM:tutaj
Do następnego!

14 komentarzy :

  1. Dwa lata to naprawdę spory kawał czasu. Z całego serca gratuluję i życzę owocnych, kolejnych w blogosferze :)))

    Serdecznie pozdrawiam: ' mój blog '

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!! :*

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego nowego roku!!!

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego Nowego Roku i gratuluję kolejnej rocznicy! Życzę kolejnych sukcesów!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Tobie również życzę szczęśliwego nowego roku! ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. I następnych lat!:D
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł na posta :)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę kolejnych 2 lat ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super. Brawo za wytrwałość i powodzenia dalej :)

    Mój blog |klik|

    OdpowiedzUsuń

* Jeżeli spodobał Ci się post, skomentuj.
* Podoba Ci się mój blog? Zaobserwuj, a ja możliwe, że zrobię to samo.
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
* Zależy mi na uczciwych obserwatorach, także w obs/obs się nie ''bawię''.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.