niedziela, 30 października 2016

Hallowen #2

Hallowen jest świętem kontrowersyjnym. Jedni obchodzą, a drudzy są zupełnie przeciwni.
Uważam, że jeśli komuś sprawia frajdę wykonanie makijażu, czy przebranie się to nie robi nic złego. Jest to dzień, w którym ludzie wykonują takie makijaże, czy przebierają się za postacie z filmów.
Nie robiąc nic złego sobie ani innym bawią się i spędzają czas ze znajomymi. Myślę, że jest to fajny sposób na spędzenie czasu i nie widzę w tym przeciwności.

Sama próbowałam się jakoś pomalować, jednak nie wyszło, tak jak chciałam. Skończyło się tylko na czarnym ustach (haha). Post sprzed roku: Halloween 2015.
Wszystkim obchodzącym Halloween życzę udanej zabawy!
Pamiętajcie jednak, że następnego dnia należałoby odwiedzić tych, których niestety już z nami nie ma.


Do następnego!

31 komentarzy :

  1. wooow na tych zdjeciach z przed roku mega! bardzo mi sie tak podoba i sama chcialabym sie tak pomalowac <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tym roku już nie obchodzę halloween. Chyba już z tego wyrosłam :)

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Halloween, klimat tego dnia jest wspaniały. Pozdrawiam

    itneverendsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez uwazam, ze to fajna zabawa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z tobą w 100%. Rok temu bawiłam się makijażem i skończyło się na "zszytych ustach". W szkole mamy halloween w czwartek i każdy ma rozdzielone zadanie. Tym razem nie pobawię się makijażem lecz spróbuję zrobić "najbardziej pomarańczowe ciasto'.

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie to nigdy nie bawiło, więc po prostu nie obchodzę :D Wolę spędzić ten czas inaczej i bardziej produktywnie! Śliczna pomadka na ustach!

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie obchodzę Halloween, uważam, że nie leży to w mojej tradycji. Z drugiej strony nie widzę powodu by hejtować kogoś, kto chce brać udział w tym święcie. Wszystko w granicach rozsądku i miłej zabawy.
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładnie! My tylko się bawimy, nic więcej...
    Obserwuję ;*

    Julciik-blogg

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tego typu blogi! Miłego weekendu :)
    Zaobserwowałam :)

    Promuję blogi!
    Spośród osób, które skomentowały mój post, wylosuję 10 i wypromuję w nowym poście :)

    http://www.sandrakopko.com/2016/10/marbling.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje obchodzenie halloween w tym roku skończyło się tylko na pilnowaniu brata koleżanki zbierając z nim cukierki, a nawet nie byłam przebrana:(
    nikoladominikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. W sprawie halloween jestem neutralna, wszystko zależy od osoby, która chce lub nie chce obchodzić to święto :) Ale o grobach należy pamiętać :)
    Proszę o klikanie w linki :) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja czasem na haloween urządzam jakąś skromną imprezę, ale jeszcze nigdy się tak naprawdę nie przebierałam z tej okazji.

    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w tym roku akurat nie obchodziłam halloween :)

    annacecyliaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie obchodziłam w tym roku Halloween, ale nie mogłam sobie odmówić zrobienia halloweenowego makijażu i sesji! :)

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tam nie mam nic przeciwko tym, którzy obchodzą haloween ale sama nie uczestniczę w zabawach. Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Co do Halloween mam mieszane uczucia... Jeśli to jest tylko głupi pretekst, żeby spotkać się ze znajomymi i obejrzeć horror przy jakiejś strasznej dekoracji - nie widzę w tym nic złego. Ale jeśli ktoś to bierze na poważnie, przebiera się, żebra o cukierki, to to już moim zdaniem przesada. Zastanawiam się, dlaczego my, Polacy, musimy za wszelką cenę ślepo podążać za Amerykanami i robić wszystko, tak jak oni... Fakt, nasze święto 1 listopada nie jest takie wesołe i nie można się tym bawić, ale trzeba szanować tradycję... I może mówię, ja stara babcia, ale takie jest moje zdanie i będę się go trzymać.

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szanuję Twoje zdanie i się z nim zgadzam.

      Usuń
  17. Nie mam nic przeciwko Halloween, choć sama go nie obchodzę, nie widzę takiej potrzeby :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy wpis. Nigdy nie miałam jeszcze czarnych ust, na Halloween bądź do jakiejś sesji zdjęciowej chętnie bym pomalowała na taki kolor :)

    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post, jak zwykle :) W tym roku byłam na imprezie hallowenowej gdzie było setki osób, bylo niesamowicie!
    NOWY POST ❣ Zapraszam, myśle, że się spodoba♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Osobiście nie lubię Halloween 😉😁
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! Wpadłam przypadkiem na twojego bloga i jest świetny! Strasznie mi się tu spodobało. Bardzo ciekawie piszesz , wygląd bloga jest estetyczny. Na pewno muszę wpadać tu częściej :)
    Pozdrawiam,
    Youboost.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też uważam, że w halloween nie ma nic złego i skoro ktoś chce się bawić to niech się bawi, ale nie zapominajmy o dniu Wszystkich Świętych.

    OdpowiedzUsuń
  23. Twój blog z każdym kolejnym postem jest coraz lepszy <3
    czekam na więcej!

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja zawsze lubiłam Halloween i jak byłam w podstawówce to zawsze z przyjaciółmi biegałam za cukierkami :D

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja w tym roku nie obchodziłam hallowen ;/

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja uwielbiam malować ludzi na Halloween, sama go nie obchodzę, bo wolę wtedy poleniuchować :D

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nigdy nie obchodziłam halloween, ale marzy mi się spędzenie tego "święta" w USA ;)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow, super to zdjęcie! Ja w tym roku tylko się pomalowałam i byłam w kilku domach po cukierki :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń

* Jeżeli spodobał Ci się post, skomentuj.
* Podoba Ci się mój blog? Zaobserwuj, a ja możliwe, że zrobię to samo.
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
* Zależy mi na uczciwych obserwatorach, także w obs/obs się nie ''bawię''.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.