sobota, 17 września 2016

Europejska Stolica Kultury 2016


Cześć! 
W ramach wstępu powiem, że dołożę starań, aby posty pojawiały się regularnie. Zaczęłam naukę w liceum i muszę się przyzwyczaić do wszystkiego, jak i dobrze zorganizować czas. Trzymajcie kciuki!

WROCŁAW
Dziś troszkę o tym mieście. Byłam tam z mamą podczas wakacji na calutki dzień. Mieszkam nie daleko, więc bywam. W tamten dzień pierwszy raz poszłyśmy na wrocławski rynek, w którym się zakochałam. Kolorowe budynki, mnóstwo ludzi, fajna atmosfera. Chciałabym, mieszkać w takim mieście. 
Z pewnością duża liczba turystów była spowodowana tym, że Wrocław w bieżącym roku jest Europejską Stolicą Kultury. Uważam, to za duży zaszczyt i polecam wybrać się do Wrocławia, choć na jeden dzień :)



















Do następnego!

25 komentarzy :

  1. Bardzo chcę pojechać do Wrocławia ale wyżej na mojej liście znajduje się Kraków haha :)
    Za to we Wrocławiu na pewno mam w planach zwiedzić rynek i słynne zoo.
    Pozdrawiam Ronn

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nigdy nie byłam w Wrocławiu :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. aa kocham Wrocław!moje ulubione Polskie miasto
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam we Wrocławiu w czerwcu, jednak niestety na krótko. Chętnie pojadę tam jeszcze raz :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia!
    niestety, nie miałam jeszcze oklazji być we Wrocławiu :(
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie byłam we Wrocławiu :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. We Wrocławiu najbardziej robią wrażenie chyba kolorowe budynki, architektura :)
    Piękne miasto!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam we Wrocławia.Ładnie tam!!!
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam we Wrocławiu jak miałam z 8 lat... pięknie tam, planuję wrócić:)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym studiować we Wrocławiu :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawno mnie nie byłoo we Wrocławiu, w sumie nawet dokładnie nie pamiętam kiedy byłam ostatnio, ale jest tam pięknie :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  12. Wrocław jest naprawdę piękny!♥

    https://nasze-z-zycia-wziete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Łoj, Wrocław to niesamowite miasto, chciałabym tam kiedyś studiować :)
    queenxfangle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam czytać twoje posty :) uwielbiam Wrocław
    Pozdrawiam
    nikolaprzybysz.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne zdjęcia :) Nigdy chyba nie byłam we Wrocławiu. Może w przyszłości będzie tam jakiś ciekawy koncert. Jednak, patrząc na komentarze wyżej, niektórzy chcieliby wiązać z tym miastem swoją przyszłość. Ale ja uważam, że nie warto siedzieć w Polsce i trzeba poznawać świat.

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie byłam jeszcze we Wrocławiu, ale jest to moje malutkie marzenie, jak najbardziej możliwe do spełnienia ;) Dzięki Twoim zdjęciom widze, że rzeczywiście jest warto ; )
    Obserwuję ;)
    http://kobiecomania.blogspot.com/
    :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie byłam we Wrocławiu, ale to miasto ma cudowną architekturę. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Byłam we Wrocławiu kilka razy - piękne miasto!

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  19. Byłam raz we Wrocławiu i na pewno jeszcze tam wrócę :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. nigdy nie byłam we Wrocławiu, mam nadzieję, że szybko to nadrobię ;* świetne zdjęcia ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia!Niestety jeszcze nie miałam okazji tam być, ale mam nadzieję, że jeszcze kiedyś się pojawię :)
    Pozdrawiam!

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]


    OdpowiedzUsuń
  22. W tym roku w wakacje udało mi się odwiedzić Wrocław! Piękna miasto, a starówka- obłędna, dodatkowym atutem było to, że wychodząc z hotelu praktycznie się na niej znajdowałam!
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Zakochałam się w twoich zdjęciach.
    M.Ó.J B.L.O.G!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

* Jeżeli spodobał Ci się post, skomentuj.
* Podoba Ci się mój blog? Zaobserwuj, a ja możliwe, że zrobię to samo.
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
* Zależy mi na uczciwych obserwatorach, także w obs/obs się nie ''bawię''.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.