środa, 7 września 2016

Do zobaczenia za rok... wakacje


Cześć!
Pierwsze dzwonki usłyszane, pierwsze lekcje już za nami. Jak Wasze odczucia? U mnie nawet dobrze. Nowa szkoła, dopiero wszystko i wszystkich poznaje. Pierwsze wrażenia? Dobre, pani od matematyki wydaje się fajna, więc okej :D 
Wracając jeszcze do wakacji. Spędziłam je dobrze. Trochę poleniuchowałam, dużo spacerowałam, odwiedziłam Kołobrzeg, Wrocław. Wakacje zaliczam do udanych, choć mogły być lepsze.
W nowym roku szkolnym życzę Wam wytrwałości w postanowieniach. Dajcie z siebie wszystko, aby już za 10 miesięcy z czystym sumieniem spokojnie odpoczywać.







Do następnego!

20 komentarzy :

  1. Ale ładne zdjęcia! :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Łoo, ale ja bym chciała odwiedzić Wrocław! Może za rok się uda♥ Życzę powodzenbia w nowym roku i jak najlepszych wyników!

    Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM-klikaaaj:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wrocław piękne miasto.
    świetne zdjęcia.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoła już dawno za mna;p ale zobaczysz zleci raz dwa i znowu wakacje;d
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie w szkole tak fajnie nie jest. Za mną już pierwszy test i kartkówka, a w przyszłym tygodniu będzie tego o wiele więcej :/
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra, głupotę napisałam przed chwilą. Życzę tego samego w tym roku szkolnym! Powodzenia <3

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem w klasie maturalnej i juz mam mnóstwo sprawdzianów haha :D
    http://fotmagstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam w te wakacje odwiedzić Kraków albo Wrocław, cóż nie wyszło, ale było dużo lepszych rzeczy <3 Damy radę, byle do świąt teraz
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Skończyły się juz beztroskie czasy, trzeba się wziąć do roboty, tym razem naprawdę porządnie
    photos-by-mef.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety wakację dobiegły końca :/
    http://treamicii.blogspot.com/2016/09/podsumowanie-wakacji.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia! Również Ci życzę wytrwałości w postanowieniach w tym roku szkolnym :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że już jest szkoła..Trzeba czekać na kolejne wakacje :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja właśnie z jednej strony się cieszę, bo nie przepadam za latem ;D
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też w te wakacje trochę poleniuchowałam i spacerowałam ;) świetne zdjęcia :)

    https://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja woógle nie miałam wakacji bo cały rok pracowałam :/
    super zdjęcia wyglądasz ślicznie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Akurat ja się w tym tygodniu rozchorowałam i zostaję w domu. Co do nauki zawsze mogło być gorzej,a jest nawet znośnie.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj tak, trzeba przyłączyć się na szkolny tryb ;)


    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

* Jeżeli spodobał Ci się post, skomentuj.
* Podoba Ci się mój blog? Zaobserwuj, a ja możliwe, że zrobię to samo.
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
* Zależy mi na uczciwych obserwatorach, także w obs/obs się nie ''bawię''.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.