wtorek, 9 sierpnia 2016

Kołobrzeg 2016



Cześć!
Piszę do Was już po powrocie z kolonii. Ogólnie mówiąc, było dobrze. Na samym początku zakwaterowanie nie zadowalało, jak i to, że wraz z przyjaciółkami byłyśmy  najstarsze. Jednak po jakimś czasie dało się przyzwyczaić i poznać nowe osoby. Pogoda podczas pobytu była zróżnicowana. Świeciło słońce, padał deszcz, było ciepło, gorąco i zimno, więc wszystko, co możliwe nad morzem. Zwiedziliśmy część Kołobrzegu, przeszliśmy się po molo i zobaczyliśmy pomnik Zaślubin z morzem. W drodze powrotnej pojechaliśmy do Wapnicy nad turkusowe jeziorko i do Międzyzdrojów, gdzie ponownie miałam okazję zobaczyć odcisk ręki mojej ulubionej aktorki.
Przyznam, że bardzo lubię Międzyzdroje, byłam tam już 3 razy i na pewno jeszcze wrócę. Lubię to miasto, za piękne widoki, za aleję gwiazd i za miłą atmosferę. W tamtym roku bardziej rozpisałam się na temat tego miasta, więc zapraszam tu: klik.
Zdjęć dużo nie zrobiłam, ale kilka się znalazło.











Do następnego!

37 komentarzy :

  1. cudowne zdjęcia! obseruwje od dawna:)
    zapraszam do siebie, jeśli się spodoba zostań na dłużej:)
    blog!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne widoki, czym robiłaś zdjęcia? :)

    hidenly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia robiłam starą kompaktówką, ponieważ lustrzanki na kolonię nie chciałam zabierać :)

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia!

    Silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny blog i świetny post!
    Odwiedź i nas :
    http://podhalanskieblogerki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Międzyzdroje również zawładnęły moim sercem, niestety byłam tam raz, a teraz przerzucilam się na obozy zagraniczne
    life-by-kejt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia są śliczne! Ja ostatni raz na koloniach byłam 4 lata temu :)
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Kolobrzeg ! Mam cudowne wspomnienia z tego miejsca :)

    www.kiercia.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi w tym roku nie udało się jechać na kolonie, a szkoda!
    Świetne zdjęcia :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja zazdrooooszcze:((

    http://typical-teengirl.blogspot.com/ zapraszam serdecznie+ obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, że miałaś udany wyjazd ;) Klimatyczne zdjęcia!
    |M Ó J B L O G|

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że wyjazd Ci się udał! <3
    Nigdy nie byłam nad morzem, ale widoki są faktycznie zachwycające.
    Mój blog- klik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę <3 Byłam na koloniach nad morzem 6 lat temu i były to najlepsze kolonie <3

    truedoctorm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie musiało być lekko jak byłyście najstarsze, trochę tak dziwnie bym się czuła szczerze powiedziawszy :D Ale fajnie, że udało się wszystko i się przyzwyczaiłyście oraz poznałyście nowe osoby. Ja jadę za tydzień, mam nadzieję, że będzie super♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo zazdroszczę pobytu, chciałabym kiedyś pojechać do Kołobrzegu :) obserwuję!
    Zapraszam, Mai blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Aż mi się zachciało pojechać nad morze :D

    http://agataosinska9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Nie przejmuj się, ja teraz byłam po raz pierwszy :)

      Usuń
  17. Świetnie, że obóz się udał ;)
    Piękne zdjęcia!

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnie zdjęcie jest cudowne! <3 Pięknie :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne zdjecia,zazdroszcze morza

    Zapraszam :)
    sycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę przyznać, że genialnie piszesz. Po za tym widać, że przykładasz się do bloga, m.in po wyglądzie i zdjęciach. Super, trzymaj tak dalej. Pozdrawiam :))

    WYGRAJ DARMOWĄ REKLAMĘ

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatni raz byłam 15 lat temu w Kołobrzegu, ale wspomnienia pozostały.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. wow ale śliczne to jezioro! mega czysta woda :)
    świetrne zdjęcia<3
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny post, ciekawe widoki ^^
    Zapraszam do mnie:)
    http://it-was-coolfern.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne widoki ;) przejechalabym się na takie kolonie :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  25. Wielu Polaków nie docenia naszego Bałtyku, a jest taki piękny!! Uwielbiam Kołobrzeg - świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. kocham polskie morze! Niestety w Kołobrzegu jeszcze nie byłam, ale Gdańsk i Sopot to zdecydowanie moje ulubione miasta :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie: KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Gdańsku byłam w maju, a Sopot chciałabym bardzo zwiedzić ;)

      Usuń
  27. Świetne widoki :). Ja nigdy nie byłam na kolonii.
    Pozdrawiam! /~Claydi
    Nasz blog :) -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. ajć piękne zimne polskie morze :)
    dyed-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne morze! Kiedyś co roku bywałam w tych okolicach ;)
    [blog]

    OdpowiedzUsuń

* Jeżeli spodobał Ci się post, skomentuj.
* Podoba Ci się mój blog? Zaobserwuj, a ja możliwe, że zrobię to samo.
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
* Zależy mi na uczciwych obserwatorach, także w obs/obs się nie ''bawię''.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.