wtorek, 23 sierpnia 2016

3 pomysły na śniadanie


Cześć! 
Śniadanie- najważniejszy posiłek dnia. Często o tym zapominamy, a to ono ma nam zapewnić energię na poranek. Moje pomysły są proste, a za to pyszne i zdrowe!

  • Kasza jaglana z owocami i miodem
Kasza jaglana jest syta, więc idealna na śniadanie. Łatwo również ją przyrządzić. Gotujemy 15-20 minut, aż kasza wsiąknie wodę i podajemy, z czym lubimy.

  • Omlet owsiany z jogurtem naturalnym i bananem
Przepis na tego omleta znalazłam dosyć niedawno. Wystarczą dwa jajka, 5 łyżek płatków owsianych, opcjonalnie nasiona chia. Mieszamy wszystko razem i wylewamy na patelnię. Smażymy do tego momentu, aż zobaczymy pęcherzyki powietrza (ok. 3-4 min). Przewracamy na drugą stronę omlet i wyłączamy kuchenkę. Druga strona ''dochodzi'' do siebie na rozgrzanej już patelni. Polecam zestawienie jogurt naturalny i plasterki banana, pycha!

  • Koktajl jagodowo-bananowy i pokrojony ananas
Koktajl każdy potrafi zrobić, więc rozwodzić się nad tym nie będę. Połączenie banana i jagód- super!
Do tego pokrojone owoce, śniadanie idealne :)

Bardzo lubię właśnie takie śniadania. Może nie są wyszukane, ale na prawdę smaczne.

Do następnego!

***

Otrzymałam propozycję współpracy od dresslink.com. Jeśli masz chwilkę kliknij w linki pod zdjęciami ♡



klik
Okulary przeciwsłoneczne noszę ze sobą prawie wszędzie. Te bardzo mi się podobają. Mają klasyczny kolor, więc pasują do wszystkiego.

klik
Lada moment zacznie się sezon na swetry. Ten ma bardzo ładny kolor i fajnie będzie się komponował z ciemnymi jeansami, w połączeniu ze skórą czy trenczem.

klik
Spodnie z ''dziurami'', typu ''mom jenas'' czy boyfriendy są bardzo modne nie tylko w tym sezonie.
Warto zaopatrzyć się w rzecz, która pasuje niemal do wszystkiego.


47 komentarzy :

  1. Osobiście uwielbiam omlety! Nie mogę jeść zwykłego chleba przez nietolerancję, więc dla mnie to super opcja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam, ale pyszności! Ja na śniadanie kocham omlety *.* i jajecznice i frittatę. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie dziś na śniadanie zjadłam omleta. Myślałam, że znajdę tu więcej pomysłów, bo pomyliłam trójkę z ósemką :< Wszystko wygląda przepysznie! Uwielbiam koktajle!
    Pozdrawiam, Natalia

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam ten omlet (zresztą jak wszytko) wygląda smakowicie <3
    pozdrawiam♥
    http://ivvvetteee.blogspot.com//

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko wygląda pysznie i na pewno tak smakuje. Jednak nigdy nie chce mi się, albo najzwyczajniej nie mam czasu na takie rozmaite śniadanka ;D a zwłaszcza podczas szkoły ;-;

    / MÓJ BLOG - zapraszam /

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W roku szkolnym również nie mam czasu na takie śniadania, dlatego dodaje ten post jeszcze podczas wakacji :)

      Usuń
  6. Jak to wszystko przepysznie wygląda! <3 Poklikałam. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga opcja jest dla mnie najlepsza. Uwielbiam zarówno omlety jak i banany :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobre pomysły na śniadanie!
    Najbardziej mi się spodobał ten koktajl.
    Moje idealne śniadanie to jajecznica lub naleśniki lub kanapka z twarożkiem i miodem.

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne pomysły, bardzo lubie omlety :)
    poklikane :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. To się przyda :D Niestety ja do szkoły będę musiała wstawać o 6, więc każda minuta się liczy :P




    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 

     
      


        

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobra! Jutro na śniadanie robię kaszę jaglaną :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ten koktajl musi być pyszny! ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda to naprawdę, naprawdę smacznie :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja rzadko kiedy jem śniadanie :) poklikałam ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  15. aż sobie zapisałam tę strone do zakładek, bo pysły super! niby nic nowego, ale zawsze się przydadzą kiedy nie ma co zrobić rano coś na szybkiego :)
    pozdrowionka, przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam koktajle <3
    Obserwuję i zapraszam do siebie
    http://anne-cucito.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. omlet i koktajl wyglądają pycha.:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale ciekawe przepisy, w końcu coś innego niż jogurt z granolą! ;)
    Muszę wypróbować kaszę jaglaną na słodko, bo dotychczas robiłam ją tylko z sosem meksykańskim. Omlet również wygląda zachęcająco, w końcu zjem coś innego niż pancakes ;)
    Gratuluję współpracy, poklikane.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne pomysły :)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/ostatni-tydzien.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Mniam! *o*
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystko wygląda pysznie! Ja niestety nie mam czasu robić rano takie śniadania bo o 6 wyjeżdżam do pracy :D
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  22. jeju to wszystko wyglada zdrowo i pysznie, wyprobuje!<3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystko smacznie wygląda ;)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Szczególnie pierwszy pomysł na śniadanie bardzo mi się spodobał, aczkolwiek wszystko apetycznie wygląda :) Bardzo fajne rzeczy! Poklikałam! Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Smakowicie to wygląda, ale niestety w każdym daniu jest co najmniej jeden produkt za którym nie przepadam :/

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. Na pewno mi się przyda, bo fajnie byłoby zjeść na śniadanie coś innego, niż płatki, haha. :D
    Super zdjęcia!

    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja uwielbiam kaszę jaglaną i często jadam ją w połączeniu z bananem i nektarynką. Albo robię sobię kaszę mannę z musem (który sama robię) jabłkowym - pyszności!
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń
  28. Miło się czyta twoje teksty. Bardzo ładne zdjęcia. kocham takie śniadaia :D
    Pozdrawiam
    nikolaprzybysz.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Pierwszy sposób jest super i nie raz juz go robiłam! Jest przepyszne :D

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawe pomysły :)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/ostatni-tydzien.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo lubię owsiankę <3 I bardzo smacznie wygląda omlet :D zapraszam :*
    http://floverxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Te śniadania wyglądają przepysznie i pewnie jeszcze lepiej smakują! Ja rano zazwyczaj wybieram szybkie w przygotowaniu posiłki :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystko wygląda pysznie :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapisałam sobie przepis na omleta, więc na pewno go wypróbuję ;) Poklikałam i obserwujęx
    Mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak smacznie wszystko wygląda! :)

    obserwuję :)
    TEYZZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  36. Super pomysły na śniadanie na pewno z nich skorzystam :)



    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale narobiłaś smaka tymi pysznościami!! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jeszcze jedno pytanie, ciasto na omlet robimy bez mąki? Same jajka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same jajka i płatki owsiane :)

      Usuń
    2. Osobiście 2 pierwsze przepisy znamy i chętnie korzystamy, spokojnie więc również możemy je polecić;) Warto urozmaicać swoja dietę, może więc zaglądniesz do nas i kto wie może spodoba Ci się któryś z naszych przepisów;)
      nikoladominikablog.blogspot.com :*

      Usuń

* Jeżeli spodobał Ci się post, skomentuj.
* Podoba Ci się mój blog? Zaobserwuj, a ja możliwe, że zrobię to samo.
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
* Zależy mi na uczciwych obserwatorach, także w obs/obs się nie ''bawię''.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.