wtorek, 5 lipca 2016

Projekt Denko #1




Standardowe cześć! 
Dziś zaczynam nową serię na blogu. Mianowice projekt denko tzn. co jakiś czas napiszę recenzję kilku produktów. Na You Tubie masa filmików tego typu, ale na blogosferze nie widzę tego za często. Kosmetyki, bo głównie o nich będzie mowa, zbieram już od ponad roku. W prawdzie nie musiałam zbierać ich przez tak długi czas, po prostu podczas roku szkolnego nie miałam na to czasu, ponieważ jest to post, przy którym trzeba się trochę napisać (:p)


  • Krem Nivea
 

Krem ten używałam ok. miesiąc i przyznaję, że fajnie się sprawował. Rzeczywiście odżywiał moją skórę, jak i bardzo szybko się wchłaniał,  czego chcieć więcej!

ocena: 10/10

 
  • Krem BB z Under Twenty


Krem BB zakupiłam w lutym 2015 roku, a skończył się w listopadzie 2015 roku. Wydajny? Jak najbardziej!
Wiadomo, że nie krył jak podkład jednak dla mnie, to krycie było wystarczająco dobre. Na codzień jak i na większe okazje przy użyciu innych produktów sprawdzał się super.

ocena: 10/10


  • Oliwkowy płyn micelarny

Był to mój pierwszy płyn micelarny. Pierwszy, ale trafiony! Naprawdę byłam zadowolona z tego, jak oczyszcza moją twarz nie podrażniając jej. Z oczami również dawał sobie świetnie radę. Szczerze polecam!

ocena: 10/10


  • Tusz do rzęs WONDER'FULL Rimmel London


Z tym produktem będzie nieco inaczej niż z poprzednimi. Ta maskara to BUBEL!
Na początku byłam bardzo zadowolona, ponieważ właśnie dzięki niej urosły mi rzęsy! Naprawdę! 
Czytając na opakowaniu, że owa maskara to powoduję kompletnie, w to nie wierzyłam. A jednak :)
Skoro dzięki niej mam dłuższe rzęsy, to dlaczego bubel? Otóż porost rzęs, był owszem, ale tusz zaczął się osypywać. Zostawiał małe czarne kropki na skórze i sklejał rzęsy. Wtedy zawiodłam się, po tak owocnym początku. 

ocena: 6/10


  • Perfumy Playboy

Nadal ubolewam nad tym, że już się skończyły! Świetny zapach, wydajność też niczego sobie. Niby mała buteleczka, a starczyła na ponad rok. Polecam!

ocena: 10/10



To już wszystkie produkty jak na pierwszy post z tej serii. W każdym będę starała się pokazywać 5 produktów. Piszcie jak Wam się podoba ta seria i czy mieliście którąś z powyższych rzeczy.


Do następnego!
 

36 komentarzy :

  1. Ze wszystkich pokazanych produktów używałam tylko kremu BB i w sumie nadal go używam :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten płyn z ziai kiedyś miałam i mi się sprawdził, uwielbiam tą markę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo że dałaś najniższą ocenę temu tuszowi, to i tak mnie zaciekawił haha :D Chyba sama muszę wypróbować na swoich rzęsach!

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam sobie ostatnio ten krem z Nivea , całkiem fajny , ja również mam te perfumy z playboya również mi się podobają .

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio sama zastanawiałam się nad tym kremem BB z Under 20 ;-)

    Pozdrawiam :*
    www.scobre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. krem BB z U20 uwielbiam tak jak inne kosmetyki tej firmy :)
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie używałam żadnego z tych kosmetyków ;)

    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam żadnego z tych produktów, ale muszę koniecznie wypróbować ten krem BB :)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Koniecznie będę musiała wypróbować ten tusz do rzęs ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham perfumy z Playboya. Szkoda że ta maskara to bubel - już wiem czego nie kupować. Ale opakowanie ma piękne! :)

    Pozdrawiam, b-saandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Z przedstawionych produktów używałam tylko kremu nivea- dla mnie jest bezkonkurencyjny, nie planuję go wymienić na żaden inny! :) Świetna pomysł na serię!
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten krem i również jestem z niego zadowolona! :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam ten tusz do rzęs i to jedna wielka masakra! Strasznie sklejał mi rzęsy :/ Za to krem bb jest po prostu cudowny! Idealny do mojej cery trądzikowej ;) Super post, zapraszam do mnie :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię micele, ten od Ziaja też miałam, całkiem przyjemny, no i tani :) Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  15. kojarzę te perfumy. Faktycznie, mają świetny zapach: )
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  16. a mi ten krem BB nie przypał do gustu ;p

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham kosmetyki U20 <3

    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Te perfumy są świetne :)
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę wypróbować ten płyn micelarny :D
    Jestem tu nowa, obserwuję
    https://veronikakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super seria, a krem z Nivea rzeczywiście świetny ;)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Czemu zdjęcia w pierwszym poście są takie nie wyraźne?

    https://strong-power.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W którym poście? Chodzi Ci o pierwsze zdjęcia w postach? :)

      Usuń
  22. Mam tą maskarę i dokładnie tak jak Ty najpierw byłam z niej zadowolona, a po jakimś miesiącu, dwóch zaczęła się osypywać i podrażnia mi oczy. :/

    kittykwiaton.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam ten krem Nivea, jednak u mnie się nie sprawdził.
    Wszyscy polecają krem BB z under 20, chyba muszę w końcu go kupić ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam żadnego produktu, ale chyba skuszę się na krem bb.
    Mój blog- xizdx0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejku projekty denko są tak ciezkie do zrealizowania, ze chyba nigdy mi sie nie uda hahaha. A co do samych kosmetykow to ja nie lubie maskar z rimmela. O wiele bardziej wole z maybelline. :)
    Www.nixstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post. Muszę kupić jakieś perfumy, może skuszę się na te z playboya ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  27. Używałam kremu bb, ale u mnie się za dobrze nie sprawdzał :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie miałam tych produktów ale używałam marek, najbardziej lubię nivea i ziaja więc pewnie te produkty były by dla mnie najlepsze chodź nie lubię płynów micelarnych ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam ten krem BB oraz wszelakie produkty ziaji! Ten płyn gości u mnie juz od kilku lat :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Z tych produktów używałam kremu bb oraz płynu do demakijażu z ziai. Tak jak płyn ten bardzo polecam tak krem bb nie przypadł mi do gustu.. jednak preferuję podkłady:)
    Świetny blog!

    http://helloitspatty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Nawilżający krem Nivea jest naprawdę świetny, używam go od kilku dni i już wiem, że jest moim ulubieńcem. Natomiast nienawidzę kremu BB z Under20.
    Świetna, rzetelna recenzja, miło się czytało :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  32. jakoś nie przepadam za kremami z nivea, za to uwielbiam wszystkie produkty z ziaji :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam :) Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* na pewno się odwdzięcze <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie miałam, ani jednego z tych produktów, ale z chęcią bym wypróbowała tego kremu z nivea.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. świetnie napisany post, zdjęcia również cudowne
    zostawiam obserwacje i zapraszam do siebie! :) W A Y N V

    OdpowiedzUsuń

* Jeżeli spodobał Ci się post, skomentuj.
* Podoba Ci się mój blog? Zaobserwuj, a ja możliwe, że zrobię to samo.
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
* Zależy mi na uczciwych obserwatorach, także w obs/obs się nie ''bawię''.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.