wtorek, 19 lipca 2016

Pierwsze zdjęcia...


 Cześć!
Prawie miesiąc wakacji za nami. Jak się z tym czujecie?
Zapewne zastanawiacie się, dlaczego taki tytuł posta. Stali czytelnicy powinni się już domyślać. Mianowicie zakupiłam nowy aparat! Było to po części moje marzenie (:p).
Lustrzanka Canon Eos 700d z podstawowym obiektywem skradła moje serce. Zdjęcia moim zdaniem wychodzą super i jestem zadowolona, że postawiłam na ten model.
Proszę, nie odbierajcie tego posta jako chwalenie się. Chcę przekazać Wam ważną dla mnie wiadomość, jak i pokazać kilka pierwszych zdjęć, które zrobiłam z Julą. 

Jeśli ktoś posiada taki aparat, chętnie poczytam jakiekolwiek wskazówki!














Do następnego!

33 komentarze :

  1. Powiem Ci, że zdjęcia wyszły przednie, jednak najbardziej podoba mi się zdjęcie nr. 8 i 9 ! :)

    Pozdrawiam, typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie zdjęcie bardzo mi się podoba:)
    http://wszystko-to-co-modne.blogspot.com - zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post!!

    Silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia robi ten aparat ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jak na pierwsze zdjęcia to super :)

    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowy aparat cudeńko! Świetnie się spisuje, naprawdę dobra jakość zdjęć :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia, bardzo podoba mi się Twoja koszula :)

    http://wooho11.blogspot.com - Zapraszam :* Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :) Na pewno sie odwdzięczę <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Również marzę o lustrzance, jednak moim wymarzonym modelem jest Nikon D5200. Zdjęcia wychodzą na prawdę ładnie!!:)


    Pozdrawiam,
    Sandra [blog-klik!]

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak na pierwsze zdjęcia to wyszły całkiem nieźle! Gratuluję :)

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia!
    http://treamicii.blogspot.com/2016/07/jak-aktywnie-spedzic-wakacje.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia *.*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyszły ci super jakościowo zdjęcia, gratuluję wyboru odpowiedniej lustrzanki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny blog i bardzo ładne zdjecia. strasznie podoba mi się twoja uroda:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :) mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ten sam aparat i rownież jestem zadowolona :D


    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Naprawdę rewelacyjnie Ci wyszły te pierwsze zdjęcia tą nową lustrzanką! :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zdjęcia ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia, super, że udało Ci się spełnić marzenie i zakupić taki aparat. Mi również się marzy, ale będę musiała jeszcze trochę poczekać. Mam nadzieję, że będzie się dobrze sprawował!:)
    Pozdrawiam
    zuzb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne są te zdjęcia,podobają mi sie :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę nowego aparatu :)
    Jestem ciekawa jakby sobie poradził w mikro -zdjęciach

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo dobrze, że spełniłaś swoje marzenie :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ładne zdjęcia
    ycjpc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja natomiast kupiłam sobie Canona 1200D :)
    http://veronikakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajnie wyszło :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdjęcia o wiele lepszej jakości, piękne!♥ Ahh ja nie mogę się pogodzić z tym, że niedługo minie aż miesiąc! Ten drugi miesiąc jeszcze szybciej zleci, szkoda ;/

    Proszę o klik, Buziaki xx♥ zyciedlapasji

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdjęcia naprawdę wyszły super, mam nadzieję, że aparat się sprawdzi :))

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. ślicznie :)

    dopiero zaczynam,zapraszam :)
    sycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Aż czuć wakacje na tych zdjęciach!!! ;-)

    aanna-aanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. ja planuję zakup nowego sprzetu w przyszłym roku, fundusze już mam ale 'stary sprzet' jeszcze daje rade więc korzystam :D

    Pozdrawiam :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładne kadry! :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

* Jeżeli spodobał Ci się post, skomentuj.
* Podoba Ci się mój blog? Zaobserwuj, a ja możliwe, że zrobię to samo.
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
* Zależy mi na uczciwych obserwatorach, także w obs/obs się nie ''bawię''.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.