wtorek, 12 lipca 2016

Ciasteczka owsiane z bananem i kawałkami czekolady



Cześć!
Jak mijają Wam wakacje? Mnie dobrze.
Dziś przychodzę do Was z kolejnym przepisem. Kiedy siedzę w domu i zwyczajnie się nudzę, lubię coś pogotować czy upichcić (:p). Staram się, aby było to coś zdrowego, jednak nie zawsze tak wychodzi. Przepis na ciasteczka owsiane z bananem i kawałkami czekolady, gorzkiej czekolady znalazłam w Internecie. Ciastka pyszne, przepis prosty, a składniki do wykonania znajdziesz na pewno w kuchennej szafce.

  • Składniki 
    2 banany
    łyżeczka cukru białego lub brązowego
    szklanka płatków owsianych (szklanka: 250ml)
    szczypta soli
    pokruszona gorzka czekolada

      
    Banany rozgniatamy widelcem. Dodajemy pozostałe składniki i wszystko mieszamy.
     

    Masę na ciastka wykładamy na blaszkę, na której znajduje się papier do pieczenia.


    Ciastka pieczemy w temperaturze 180'C przez ok. 20-30 minut. Najlepiej, to sprawdzać co jakiś czas czy są już zarumienione.
    Czekamy chwilę, aż ostygną i możemy cieszyć się przekąską.



    Mam nadzieję, że kiedyś wypróbujecie tych ciasteczek, bo naprawdę warto!

Do następnego!

32 komentarze :

  1. It looks amazing, I need to try this

    silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale smacznie wyglądają, musze sama takie zrobić ;3
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm musza być pyszne;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają bardzo smakowicie, przepis na pewno wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam, mniam wyglądają pysznie
    Na pewno spróbuję twojego przepisu
    Pozdrawiam, miłego dnia oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają smacznie! :)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ale bym sobie teraz zjadła te twoje cisteczka !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniam, chcę je zjeść *-*
    Zapisuje sobie przepis do zakładek :)
    Pozdrawiam♥
    http://ivvvetteee.blogspot.com//

    OdpowiedzUsuń
  9. Na sam widok aż zgłodniałam ^^ Smakowicie to wygląda!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze zabierałam się za zrobienie takich ciastek, ale boję się, że jakoś mi nie wyjdą haha :D Niby prosty przepis, ale i tak.

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno wypróbuję przepis :)

    Jeżeli lubisz czytać książki, zapraszam na mój blog, może znajdziesz coś dla siebie? ❤
    http://booksyourlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. pyszotka! na pewno spróbuję je zrobić w te wakacje ;)
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mniam, az chce sie zjesc! :)+już od dawna obserwuje twoją prace na blogu! :)
    zapraszam do siebie, jeśli się spodoba zostań na dłużej:)
    blog!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mniaam wyglądają przepysznie :)
    treamicii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny post i design bloga :)
    Będę wpadać częściej

    http://paulinaborek.blogspot.com/ - zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje ulubione śniadanie :-) mniamm

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj ile ja bym dała za takie ciacha :P Niestety ograniczam spożycie bananów do minimum, bo jestem uzależniona xD



    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
     
      

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak to smakowicie wygląda! I najlepsze jest to, że nie trzeba specjalnych zdolności kucharskich, których u mnie brak :) Świetny przepis, na pewno wypróbuję!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. muszę spróbować ten przepis
    uwielbiam takie rzeczy! <3
    http://xycjpc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Hmm muszę sama wypróbowac twojego przepisu!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądają przepysznie! :)

    Pozdrawiam :)
    Factory-Books

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny przepis. Zainspirowałaś mnie do jego wypróbowania <3
    Jeśli masz ochotę, zapraszam -> http://kamkalamka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale mi narobiłaś ochoty! Jestem głodna, bo właśnie czekam na obiad :D

    OdpowiedzUsuń

* Jeżeli spodobał Ci się post, skomentuj.
* Podoba Ci się mój blog? Zaobserwuj, a ja możliwe, że zrobię to samo.
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
* Zależy mi na uczciwych obserwatorach, także w obs/obs się nie ''bawię''.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.