sobota, 4 czerwca 2016

Wycieczka #2




Cześć! Dziś zapraszam na drugi wycieczkowy post! Pierwszy: tutaj. Tam jest wszystko napisane, gdzie, kiedy byłam na wycieczce.

Dziś zdjęcia z Gdańska. Kilka zdjęć z Muzeum Solidarności, które jest ciekawe, a przede wszystkim bardzo fajnie wykonane








Westerplatte. Kolejne miejsce, które udało nam się zobaczyć. Ruina jeszcze, z czasów II wojny światowej. Wchodziliśmy do środka, ponieważ wszystko było wzmocnione, aby się nie zawaliło. Choć i tak, ja się bałam, że zaraz to wszystko na nas spadnie.








Pomnik upamiętniający walczących na Westerplatte. 







Starówka Gdańska to kolejny punkt wycieczkowej środy.











Hel. Ostatnie miejsce, które udało nam się zwiedzić. Fokarium, Muzeum Obrony Wybrzeża fajne miejsca, które naprawdę warto zobaczyć. Fokarium super zabawa, a muzeum oddaje klimat dawnych lat. Zdjęć jest dosłownie kilka i w dodatku jakoś nie powala, ale tak jak już wspominałam, aparat odmówił w ten dzień posłuszeństwa.






Wycieczka była bardzo fajna. Zachęcam do odwiedzenia tych miast i zobaczenia tego, co miałam okazję zobaczyć ja! Warto ;)

Do następnego!

27 komentarzy :

  1. Piękne zdjęcia

    silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa wycieczka,super zdjęcia!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wykonane zdjęcia! Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się odwiedzić te miejsca ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia! <3
    Chciałabym się tam kiedyś znaleźć.
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio też byłam na wycieczce w Gdansku, to świetne miasto :)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. W Gdańsku jestem co rok bardo lubię to miasto :)
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna fotorelacja, nie byłam jeszcze w Gdańsku :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia i super miejsce. W Gdańsku jeszcze mnie nie było. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne miejsca, miło wspominam takie wycieczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne zdjęcia i design bloga :)
    Będę wpadać częściej ;)

    zapraszam do siebie :

    http://paulinaborek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłam w Gdańsku w tamtym roku ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Będąc na wyjeździe w Trójmieście, to właśnie Gdańsk pominęłam. A szkoda :(
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Trójmiasto, na Westerplatte też byłam!:) śliczne zdjęcia:*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wycieczka i ładne zdjęcia! Jak byłam mała to odwiedziłam Gdańsk i Hel jednak mało z tego pamiętam ;/
    Anonimoowa - Klik

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja jeszcze w Gdansku nie bylam. :( musze to zmienic!
    Www.nixstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ladne zdjęcia!
    Zapraszam -----> nijaka-jak-inni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia! Kocham Gdańsk :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne zdjęcia, zapraszam do mnie ;)
    http://feelseefeel.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczne zdjęcia :) Nigdy nie byłam nad morzem, ale chyba najwyższa pora to zmienić :D
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. no musze przyznać ze zdjecia całkiem ładne :) W Gdańsku byłam 2 razy i bardzo mi sie podobało
    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne zdjęcia! Nigdy nie byłam w Gdańsku :/

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń

* Jeżeli spodobał Ci się post, skomentuj.
* Podoba Ci się mój blog? Zaobserwuj, a ja możliwe, że zrobię to samo.
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
* Zależy mi na uczciwych obserwatorach, także w obs/obs się nie ''bawię''.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.