poniedziałek, 27 czerwca 2016

Ulubieńcy maja i czerwca 2016



Cześć! Po raz pierwszy w wakacje! Na samym początku życzę Wam udanych, słonecznych wakacji! Bawcie się dobrze i niczego nie żałujcie :*

Dziś ulubieńcy, dwóch miesięcy. (nawet nie czuję, kiedy rymuję :D)
PS. Jakość zdjęć może być nieco gorsza, ponieważ mój aparat jest zepsuty, a jedyne czym mogę się poratować to mała kompaktówka. Podczas wakacji planuję zakupić lepszy sprzęt, ale czy dojdzie to do skutku, nie wiem.











Do następnego!

33 komentarze :

  1. Dobry post, udanych wakacji!

    silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Michała Szpaka! Jego koncert był świetny ;)
    Zapraszam do mnie:
    http://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szminka do ust i kredka <3 Oooo taak :D
    Udanych wakacji :D
    Zapraszam :D
    Blog-Klik
    Odwdzięczam się za każda obserwacje <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Za Michałem nigdy nie przepadałam, ale obecnie daję szansę jego twórczości :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne baletki!
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajni ulubieńcy! Te białe balerinki są cudowne :)
    Udanych wakacji!
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Michała ! :)

    http://tworczo-pisane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna koszulka, uwielbiam denim :)
    Super post, udanych wakacji :)
    Mój blog zapraszam serdecznie, pozdrawiam :)
    Obserwuje juz od jakiegoś czasu Twój blog bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny post :D Lubię ulubieńców :)
    Mam taką samą szminkę, z tej serii nawet jeszcze dwa odcienie :)
    Udanych wakacji!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajni ulubieńcy! Te białe butki są świetne ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio Michała polubiłam XD
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawi ulubieńcy ^^


    Zobacz jak łatwo możesz dostać pudełko japońskich słodyczy:
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetni ulubieńcy,uwielbiam Szpaka a zwłaszcza
    jego piosenkę z eurowizji :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również życzę Ci udanych i miłych wakacji, moje niestety będą troszkę gorsze, ze względu na remont, ale będę robić co w mojej mocy, żeby były jak najlepsze :) Zapraszam na "Lato z eLeną" - codzienne posty :) -> findyourselfinelenasblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne buty, bardzo mi się podobają <3
    Zapraszam do mnie: modowajoanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach...złośliwość rzeczy martwych. Mi się ciągle psują aparaty :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajni ulubieńcy, udanych wakacji! ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetni ulubieńcy! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  19. Woda z miętą i cytryną na lato idealna ♥

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam taką samą kredkę i jestem z niej baardzo zadowolona!

    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia niby nic , a jednak super wygląda. Ulubieńcy bomba.


    http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Także życzę udanych wakacji ! Fajny post ;) zwłaszcza podoba mi się woda z cytryną i miętą - odświeżająca propozycja na lato. Zapraszam www.unpredictabble.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetni ulubieńcy :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Szminki Eveline są świetne :) Obserwuję!

    CocktailDress

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny odcień kredki do ust! Czyżby misssporty? Bardzo podobają mi się właśnie takie odcienie nude.
    Pozdrawiam :) Kamila Mizera blog klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc sama nie wiem, bo znalazłam w kosmetyczce końcówkę :D
      Ale jak będę w drogerii to poszukam, dzięki.

      Usuń

* Jeżeli spodobał Ci się post, skomentuj.
* Podoba Ci się mój blog? Zaobserwuj, a ja możliwe, że zrobię to samo.
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
* Zależy mi na uczciwych obserwatorach, także w obs/obs się nie ''bawię''.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.