sobota, 21 maja 2016

Wycieczka #1



Cześć! Standardowo się z Wami witam i zapraszam na post.
Wczoraj po czterech dniach świetnie spędzonego czasu nad Bałtykiem dodaję zdjęcia. Mianowicie od 17 do 20 byłam na wycieczce klasowej, ostatniej niestety. Przez te cztery dni odwiedziłam kilka nadmorskich miast: Malbork, Gdańsk, Hel, Władysławowo. Zdjęć mam bardzo dużo dlatego podzielę post wycieczkowy na dwa lub więcej. 

Dziś zdjęcia z zamku krzyżackiego w Malborku i plaży we Władysławowie. Zamek jak to zamek duży i przestronny. Nie zwiedziłam całego, bo jak to przewodnik powiedział ''Na to potrzebujemy cały dzień'', a zwiedzanie zaczęło się dopiero o 14. Zobaczyłam jednak większą część zamku, tą ważniejszą i istotniejszą. Przyznam szczerze, że jadąc do Malborka, nie uśmiechało mi się zwiedzać zamek przez ok. trzy godziny, lecz nie wiem, czy to zasługa przewodnika, czy sam urok zamku podobało mi się i uważam, że warto odwiedzić ten zamek. Zdjęcia głównie przedstawiają zamek z zewnątrz, ponieważ w środku było słabe światło.















Ośrodek, w którym spaliśmy, mieścił się w Chłapowie dzielnicy Władysławowa, więc na plaże było blisko. Załapaliśmy się na piękny zachód słońca, w którym morze wyglądało cudnie (*-*).









Do następnego!

31 komentarzy :

  1. wow jestem pod wrazeniem tego miejsca
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam tam w zeszłym roku. Zwiedzanie zamku zajęło mi trzy godziny, a jednak bardzo mi się podobało. :) Na zachód słońca nad morzem również się załapałam. :) Świetne zdjęcia!
    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny post! Więcej takich ;)
    http://mannequiin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie! Kocham nasze morze i mam nadzieję, że w tym roku uda mi się nad nie wybrać. Do tego tak dawno nie byłam w Malborku, a chciałabym w końcu pojechać na odtworzenie bitwy Krzyżaków :)

    Pozdrawiam
    Turkusowa Sowa

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne miejsce na wycieczkę szkolną. Kiedyś byłam w Malborku, ciekawie jest pozwiedzać i dowiedzieć się czegoś innego!
    Kurde, miałam jechać na turniej do Władysławowa, teraz żałuję haha
    pozdrowionka! przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia, uwielbiam zwiedzać ciekawe miejsca takie jak zamki, czy rozmaite muzea.

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia
    Bardzo też spodobał mi się twój blog
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Do Malborka jeszcze nie dotarłam, ale w tym roku w maju zawitałam pierwszy raz na Hel. Ach, wybrałabym się nad morze!
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia! :)
    Ja nigdy nie byłam w Malborku, zawsze chciałam odwiedzić to miejsce.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne zdjęcia ! :o Zazdroszczę wycieczki !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nigdy nie byłam nad polskim morzem, ale mam nadzieję, że za niedługo się to zmieni. :)

    Magdalen - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę Ci zwiedzenia tego zamku i mam nadzieję, że kiedyś się również tam wybiorę ^^ Zdjęcia są pięknie wykonane! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłam parę razy w Malborku, bardzo ładne miasto :)/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale piękne zdjęcia. Ja zawsze jak jestem na wycieczce to robię multum zdjęć. Nigdy tam nie byłam ;)
    Pozdrawiam :)
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. musiało być super! ja niestety jeszcze nie miałam okazji być w tych miastach :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zamek w Malborku to bardzo ładne miejsce. Świetne zdjecia! ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post, co za widoki..przepiękne :) Zdjęcia bardzo dobre :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/
    zapraszam w wolnej chwili :) Jeśli Ci sie spodoba zachęcam do obserwacji, będzie mi bardzo miło :*
    Obserwuje masz świetnego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Te zdjęcia zachodu słońca są przepiękne. Również zdjęcia z zamku, ale nie aż tak bardzo, jak z plaży.
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam
    http://blocked-me.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie piękne zdjęcia, aż chce się tam pojechać! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Byłam tam
    Jest super ❤❤

    Zapraszam do mnie
    http://fashionalex117.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy tam nie byłam, ale po zdjeciach stwierdzam, że Malbork jest piękny!
    www.Klaudencja.blogspot.com ----> Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  23. Kilka lat temu byłam na wycieczce w Malborku i bardzo mi się podobało. Świetne zdjęcia! Poza tym super blog, obserwuję :)
    Zapraszam - http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja wyjeżdżam dopiero za 2 tygodnie ale do Wrocławia !
    Śliczne zdjęcia. :)
    Pozdrawiam
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne widoki ! Byłem na zamku dwa razy!
    Blog przepiękny!
    P.S Zapraszam do siebie na bloga! :)

    magulsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. W Malborku jeszcze mnie nie było.. :(
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

* Jeżeli spodobał Ci się post, skomentuj.
* Podoba Ci się mój blog? Zaobserwuj, a ja możliwe, że zrobię to samo.
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
* Zależy mi na uczciwych obserwatorach, także w obs/obs się nie ''bawię''.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.