sobota, 7 maja 2016

Wiosenny Tag



Wyższa temperatura, promienie słońca, zmiana ubrań zimowych na cieńsze..
Czyż to nie oznaki wiosny? Znalazłam fajny wiosenny tag, na którego pytania odpowiem dziś.
Kilka pytań pominęłam, a wybrałam te, które uważam za najciekawsze :)





 Ulubiony kolor szminki na wiosnę?

 Ostatnimi czasy bardzo podobają mi się kolory ''nude''. Są delikatne i nadają się na każdą okazję.
Dlatego też szminki tych kolorów są moimi ulubionymi na wiosnę.


Ulubiona wiosenna sukienka?

Szczerze mówiąc, rzadko chodzę w sukienkach. Zdarza mi się ubrać ją na jakieś święto rodzinne. Bardziej gustuje w spodniach (:P) Jednak uważam, że na wiosnę najlepszą sukienką byłaby pastelowa! Uwielbiam takie kolory, więc w takiej sukience dobrze bym się czuła.


 Jaki jest Twój ulubiony kwiat na wiosnę?

Uwielbiam tulipany! Zwłaszcza z działki babci i dziadka. Zawsze pięknie pachną i wyglądają.



Jakim trendy wiosny jesteś najbardziej podekscytowana makijaż albo moda?

Mówiąc o makijażu, to tak jak już wcześniej wspomniałam szminki nude.
A jeśli chodzi o modę, to bardzo podoba mi się moda na czapki z daszkiem!
Wiem, że to typowo 'tumblerowa' moda, ale urzekły mnie.


 Ulubiona świeczka na wiosnę?
  
Uwielbiam świeczki, ale ulubionej nie mam. Uważam, jednak iż na wiosnę najlepsze będą świeże, cytrusowe zapachy.



Ulubiony kolor na wiosnę?

Wspominając wcześniej o sukienkach, mówiłam o kolorach pastelowych. 
Takie właśnie uwielbiam wiosną! Jak i wszelkiego rodzaju białe odcienie. 


 Ulubione buty na wiosnę?

Zwyczajne trampki, slip-one czy balerinki. 
Przede wszystkim wygodne!



Ulubiony kapelusz na wiosnę?

Kapelusza ulubionego nie mam, ale nakrycie głowy owszem.
Czapka z daszkiem tak jak wcześniej mówiłam.
Sama jeszcze nie posiadam, ale zamierzam kupić.


 Ulubiony gadżet na wiosnę?

Gdy słońce zaczyna świecić, najlepszym gadżetem są okulary!
Także to mój ulubiony gadżet na wiosnę.



 
 
Dziękuje za przeczytanie. Napiszcie co wy najbardziej lubicie, gdy przychodzi wiosna.

Do następnego! 

27 komentarzy :

  1. Fajny ten tag ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi tak samo podobają się te czapki z daszkiem, a z adidasa to już <3

    MAGSAILE klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham takie biedronki z czekolady!
    + baaardzo polecam Ci zacząć chodzić w sukienkach :)

    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę fajny Tag, jeszcze z takim się nie spotkałam :)
    Pastelowe sukienki są prześliczne :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam kolory pastelowe wiosną! Szkoda tylko że mam ich tak mało w swojej szafie! :)
    Super post!
    Pozdrawiam serdecznie http://hdshua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy post! :)
    http://mannequiin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też lubię trampki , balerinki na wiosnę a i espadryle są ostatnio moją miłością ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy tag i fajne odpowiedzi ^^ Uwielbiam pastelowe kolory ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Woiosna jest świetną porą roku, wygodne ciuchy, fajne trampki i idziesz podbijać świat :)
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com/2016/05/z-pasja-mocniej-czuje-sie-bodzce-widzi.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też ostatnio kocham nude kolory!
    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam:)
    hqnss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny tag. Pierwszy raz go widzę. Też mi się podobają szminki "nude", są piękne :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiosna moja ulubiona pora roku
    Najlepsze stylizacje właśnie w tedy
    Zapraszam do mnie możesz zaobserwować na pewno zrobie to samo u cb , przyda mi się wsparcie , dopiero zaczynam :)
    https://niktspecialnytylkoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. WIosna to najlepszy okres jaki może tylko byc :D genialny tag!

    Zapraszam do siebie ;) -> nowy post!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post :) Ciekawe odpowiedzi :)

    Zapraszam do siebie, miło mi będzie jak zaobserwujesz:
    http://aniamojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny blog :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też wolę spodnie od sukienek :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Czapki z daszkiem też mi się bardzo podobają.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja uwielbiam krótkie spodenki, szorty i spódniczko-spodnie, bo wygodnie się w nich jeździ na deskorolce i rolkach, a to moje dwie pasje :) A trampki to po prostu moja miłość!
    Obserwuję, masz świetny blog!
    ♥ Pozdrawiam cieplutko♥
    Mój Blog :) ♥klik♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam pastele <3
    super post
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Trampki są jednymi z wygodniejszych butów :D

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny tag ;)

    zapraszam na nowy post :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak jak ty uwielbiam czapki z daszkiem i mam ich już dosyć sporo, totalny must have na wiosnę/lato!

    http://littlecarmenxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny tag ;)
    Pozdrawiam, liikeeme.blogspot.com
    Zapraszam również na konkurs na fanpage'u.

    OdpowiedzUsuń

* Jeżeli spodobał Ci się post, skomentuj.
* Podoba Ci się mój blog? Zaobserwuj, a ja możliwe, że zrobię to samo.
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
* Zależy mi na uczciwych obserwatorach, także w obs/obs się nie ''bawię''.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.