sobota, 28 maja 2016

Ozspecials



Cześć!
Jakiś czas temu sprawdzając skrzynkę pocztową, odebrałam e-maila. Zdziwiłam się trochę, bo nie miał on żadnego tytułu, no ale cóż wchodzę! Chwila skupienia i doszła do mnie wiadomość, że dostałam propozycję współpracy. Przyznam szczerze, że nie spodziewałam się, że kiedykolwiek napiszę do mnie jakaś firma. Wiem, że w komentarzach mogą pojawić się nieprzychylne opinie dotyczące dzisiejszego wpisu, ale uważam, że jeśli to KTOŚ do mnie piszę to, czemu by nie spróbować. 

 
Firma odzieżowa, która na rynku jest od niedawna. Asortyment owego sklepu jest podobny do innego rodzaju stronek, z którymi współpracuje dużo blogerów/vlogerów.
Mnie rzeczy, które można zakupić na tej stronie, podobają się i nie, nie piszę tego tylko dlatego, że mi kazano, bo tak w ogóle nie było. Wyrażam swoją opinię.

Przygotowałam dla Was trzy kolaże z ubraniami (i dodatkiem) z ozspecials. Jeśli podobają Wam się te rzeczy, zachęcam do zajrzenia na stronę ozspecials.com 



      1. czarny top          2. bluzka          3. szary t-shirt     


4. jeansowa sukienka           5.szara sukienka          6. biała sukienka


7. kombinezon          8. naszyjniki          9. narzutka



Masz chwilę? Kliknij w linki pod zdjęciami.
Dziękuję ♡
 Do następnego!

37 komentarzy :

  1. Świetne ubrania!

    silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczy bardzo mi się podobają, poklikałam :)

    Poklikasz nam w linki pod najnowszym postem? Byłybyśmy bardzo wdzięczne! :) immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybrałaś naprawdę piękne rzeczy *.* Poklikałam!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie rzeczy, poklikane :)
    zapraszam do obserwacji! <3 locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne rzeczy mają :)
    Pozdrawiam i zapraszam MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne mają rzeczy i gratulacje współpracy. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy :)
    Pozdrawiam

    youtube-bloog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Do mnie też napisali. Mają całkiem fajne rzeczy. :D
    http://krysiastyle.blogspot.com/2016/05/moje-must-have-na-lato.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem ładne rzeczy. Jeżeli sama firma proponuje to czemu by się nie zgodzić :)
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  11. Uważam, że masz świetny gust! Poklikałam w baner :)
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ AARLENAA.BLOGSPOT.COM ♪

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow gratulujemy współpracy! ;) Oby tak dalej ;*
    http://mannequiin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Poklikałam :) Super ubrania i gratuluję :)

    Ultra kobiecy blog o muzyce:

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne rzeczy, kliknęłam ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne rzeczy ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Do mnie też napisali, ale odmówiłam.
    Piękne rzeczy wybrałaś, poklikałam :)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzeczy ma bardzo fajne, jednak we współpracach otrzymuje się strone z bielizną, skarpetkami i rzeczami do paznokci więc trochę klapa :\
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam tak samo- jeśli firma napisze, chętnie podejmuję współpracę, dlaczego nie?:)
    Swietne rzeczy, podoba mi się asortyment tego sklepu, poklikałam, powodzenia!:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  19. Poklikane,super ciuszki!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  20. Rzeczywiście fajne rzeczy :) Nie słyszałam jeszcze o tym sklepie ;)
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam Twojego bloga :)
    Poklikane
    http://kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Oo znam firmę :D Gratuluję :* Wybrałaś świetne rzeczy!

    Buziaki :* ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne rzeczy, poklikałam!
    http://treamicii.blogspot.com/2016/06/coraz-blizej-lata.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Nawet nie słyszałam o tym sklepie.
    Jednak widzę, że asortyment mają świetny.:D

    OdpowiedzUsuń

* Jeżeli spodobał Ci się post, skomentuj.
* Podoba Ci się mój blog? Zaobserwuj, a ja możliwe, że zrobię to samo.
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
* Zależy mi na uczciwych obserwatorach, także w obs/obs się nie ''bawię''.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.