niedziela, 10 kwietnia 2016

Wracam i znikam | Prosty przepis



Cześć! 
Wracam po przerwie spowodowanej brakiem laptopa (więcej możecie dowiedzieć się w przedostatnim poście), wracam i znikam. Ten post jest ostatnim, jakim piszę przed moimi egzaminami, które będą już za tydzień, jak i również ostatni gdzie piszę do Was jako piętnastoletnia Ola :P.  
Po egzaminach mam zamiar wrócić do regularnego prowadzenia bloga, miejmy nadzieję, że wszystko pójdzie po mojej myśli! 
Aby nie dodawać samego tekstu bez zdjęć, mam dla Was prosty przepis, który ostatnio zobaczyłam w jednym z vlogów na kanale Hej Łobuzy. 
Pyszne i zdrowe placuszki bananowo-malinowe! Polecam.

  1. Składniki (wszystkie brałam na oko):
  • jedno jajko
  • pół szklanki mleka
  • pół szklanki mąki
  • jeden banan
  • maliny (ilość dowolna, zależy ile macie)
  • olej (na nim smażymy placuszki)
  • cukier puder (ja, użyłam do dekoracji)


 Wszystkie składniki (oprócz oleju i cukru pudru) dajemy do blendera i miksujemy.


 Następnie na patelnie wlewamy trochę oleju i wlewamy masę na placki. Smażymy, dopóki się nie zarumienią.
Gotowe!



Wszystkim, którzy tak jak ja piszą egzaminy, połamania długopisów dlatego lepiej weźcie kilka!


Do następnego!
P.S. Zapraszam na snapa: dailysnap0
Jestem tam w piątki.

17 komentarzy :

  1. Też oglądam Hej Łobuzy, świetny jest ten przepis.

    Zapraszamy do nas
    modpim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super przepis :D Nie próbowałam jeszcze czegoś takiego ale na pewno to zrobię :)
    Pozdrawiam :*

    Zapraszam do siebie :)- littlesmilesandi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuuu banan, to na pewno dobre! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Smakowicie wygląda :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też piszę egzaminy, więc powodzenia! :) Obserwuje.

    zapraszam na nowy post (klik!)

    OdpowiedzUsuń
  6. prezentują się bardzo dobrze, więc myślę, że smakują jeszcze lepiej :)
    pozdrawiam, Agadiar ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepis świetny i na pewno kiedyś go wypróbuję :)
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny przepis. Uwielbiam banany :)
    I powodzenia na testach!
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ale pysznie wyglądają ;) wypróbuję na pewno! ciekawy blog obserwuję i zapraszam! ;* pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że już wróciłaś! Świetny przepis - muszę wypróbować! Mam nadzieję, że egzaminy poszły Ci super :) Życzę Ci, żebyś dostała się do wymarzonego liceum, kochana!

    Pozdrawiam gorąco ♥♥♥
    → → → mademoisellepaulline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. robilam takie tylko bez maki tez byly pyszne polecam sprobowac mniej zbednych kalorii :)

    obserwuje

    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaobserwowalam cudowny blog! Też oglądam hej lobuzy :)
    Zapraszam na mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie prowadzony blog i świetne zdjęcia! :)
    Zapraszam do mnie :*
    http://neciiova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie placuszki, więc chętnie wypróbuję twój przepis :)

    Zapraszam do mnie! Jeśli mój blog Ci się spodoba, będzie mi bardzo miło jeśli go zaobserwujesz :)
    dariaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Z chęcią wypróbuję!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale narobiłaś mi smaka, ehh.. :D

    OdpowiedzUsuń

* Jeżeli spodobał Ci się post, skomentuj.
* Podoba Ci się mój blog? Zaobserwuj, a ja możliwe, że zrobię to samo.
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
* Zależy mi na uczciwych obserwatorach, także w obs/obs się nie ''bawię''.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.