poniedziałek, 21 marca 2016

DAILY SNAP

Cześć!
Razem z innymi dziewczynami stworzyłyśmy blogowego snapa. Zapewne większość z Was wie, o co chodzi, ale jeżeli ktoś jeszcze nie wie, to już mu to przybliżam.
Snapchat- aplikacja, którą wszyscy dobrze znają. Od jakiegoś czasu zaczęły powstawać tzw. snapbloggers.
Ja, dostając propozycję do wzięcia udziału w takiej akcji, zgodziłam się z wielką chęcią. Jest to fajny sposób na poznanie innych twórców, jak i czytelników. 

Jeśli jesteś zainteresowany jak, to wygląda u nas, na DAILYSNAP to serdecznie zapraszamy!
Mnie można będzie posłuchać w piątki.


 Snapchat: dailysnap0


16 komentarzy :

  1. świetne zdjęcia i design bloga ;)
    będę zaglądać częściej

    http://paulinaborek.blogspot.com/

    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sprawa :))
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Te snapy stały się ostatnio strasznie very popular. Osobiście uważam,że nie każdy się do tego nadaje. Pooglądam w wolnym czasie.

    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa inicjatywa ze snapem prowadzonym przez parę osób :)
    /foxydiet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega pomysł :D
    http://heyweyfriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze o tym nie słyszałam, fajny pomysł :)


    KAPCIUSZEK

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł, zaraz Was dodam :)

    Janoslights.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł ze snapem jest naprawdę dobry! ;)
    Pozdrawiam,
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń

* Jeżeli spodobał Ci się post, skomentuj.
* Podoba Ci się mój blog? Zaobserwuj, a ja możliwe, że zrobię to samo.
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
* Zależy mi na uczciwych obserwatorach, także w obs/obs się nie ''bawię''.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.