sobota, 5 marca 2016

...

źródło:We heart it


Fotografia jest dobrym sposobem na uchwycenie ważnej dla nas chwili. Zawsze chcielibyśmy zapamiętać wszystkie sytuacje, które przyniosły nam szczęście, miłość. Niestety, nasza głowa nie umie tego wszystkiego pojąć, dlatego można ratować się fotografią, którą zawsze gdzieś będziemy mieć (dopóki nie zgubimy czy usuniemy ;p). 
Teraz, gdy technologia coraz to bardziej się rozwija, zapominamy już o wywoływaniu zdjęć, namacalnym dowodzie jakieś sytuacji. Moim zdaniem warto wywoływać zdjęcia, schować je do albumu, a za paręnaście lat pokazać swoim dzieciom czy wnukom. Uczucie wyciągnięcia starego albumu z fotografiami i zobaczenie, jak to było kiedyś jest nieopisane. Pamiętam, jak miałam kilka lat, z babcią oglądałam zdjęcia mojego rodzeństwa, gdy było małe, rodziców czy całej rodziny, piękne uczucie. Inna rzeczywistość, w której nie miałam okazji być, ale dzięki zdjęciu mogłam choć na chwilę się tam przenieść. Warto!


Do następnego!

25 komentarzy :

  1. Ja uwielbiam wywoływać zdjęcia, tak samo jak i je robić, chociaż nie mam do tego byt dużego talentu, haha ! :D

    Obserwuję i pozdrawiam ;)
    http://gronercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. tak fotografia to świetny sposób na uchwycenie momentów naszego życia;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny post i mądrze napisane :) ale jednak skoro post jest o fotografii to powinno trochę tych zdjęć być :) ale taki minimalizm w sumie też jest fajny ! :) bardzo fajnie i szybko się to czyta :)
    w wolnym czasie zapraszam do siebie http://modnemadam.blogspot.com/2016/03/pandora.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam robić zdjęcia, czy wspominać, oglądając je, różne chwile :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Krótko, zwięźle i na temat. Fajnie napisane!

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja mama cały czas ma stary (ale działający) aparat na klisze i wszystkie zdjęcia z niego są wywoływane. Przy zwykłej cyfrówce nie trzeba nawet iść do fotografa - wystarczy wydrukować zdjęcia :) Zgadzam się z Tobą, że warto to robić, bo oglądanie zdjęć po kilku/kilkunastu latach jest bardzo miłym uczuciem :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wywoływanie zdjęć jest super sposobem :)

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również kocham fotografię za możliwość zatrzymania wyjątkowych momentów :) Choć czasem to, co widzimy naszymi oczami, ma się nijak do obrazka z aparatu :)
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham fotografie.

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście pasjonuje się fotografią i uważam, że nie pokazuje tylko chwil, potrafi również pokazać uczucia :)

    Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam sie z toba co do wywołania zdjęć, ale ja np nie mam w ogóle czasu aby je wywołać.
    sensiblees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja do tej pory czasami lubię siąść z albumem i oglądać zdjęcia, chociaż znam je już na pamięć. ;) Szkoda, że teraz już sie od tego odchodzi ;/

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam robić zdjęcia.. wszystkiego!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam całą ścianę w zdjęciach! Uwielbiam je, super sprawa na zachowanie wspomnień:)
    Obserwuję!:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubie wywoływać zdjęcia, dawać w ramki, takie prezenty są według mnie najlepsze. Bo kto nie chciał by dostać od swojej przyjaciółki czy drugiej połówki wspólne zdjęcie? :) Mój blog Pozdrawiam. ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny post :)
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. To takie magiczne, że fotografia pozwala nam zachować pewne chwile na długo :D
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam fotografię i robienie zdjęć.
    Z wielką chęcią wywołuję zdjęcia co jakiś czas aby mieć pamiątkę :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja uwielbiam takie pamiątki w postaci wywołanych zdjęć! Też czasem lubię powspominać dawne czasy... :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. ja też uwielbiam oglądać stare albumy pełne zdjęć ;) staram się również wywoływać fotki
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgadzam się z twoją opinią! Warto wywoływać zdjęcia!

    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. dokładnie myślę, że nic tak nie cieszy jak oglądanie starego albumu ze zdjęciami niż po prostu przesuwanie palcem po ekranie..
    obserwuje :)


    KAPCIUSZEK

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam fotografie;d
    angelikalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. kocham oggladac stare zdjecia naprzyklad mojej mamy i babci, to jest piekne tez chyba zaczne wywolywac bo caly czas tylkio trzymam na kompie

    http://mylittlediaryxx.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

* Jeżeli spodobał Ci się post, skomentuj.
* Podoba Ci się mój blog? Zaobserwuj, a ja możliwe, że zrobię to samo.
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
* Zależy mi na uczciwych obserwatorach, także w obs/obs się nie ''bawię''.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.