sobota, 27 lutego 2016

Ulubieńcy lutego 2016















Do następnego!

32 komentarze :

  1. Świetni ulubieńcy :) Uwielbiam produkty z ziaji :D
    Zapraszam Mój blog klik!
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też używam szamponów dla dzieci. #najlepszeszamponyświata
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    darkness-dolly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju jak ją dawno nie widziałam szamponu Babmi *.*
    Podusia jest prześliczna <3
    Kremy z zaji maja dobra skuteczność przynajmniej u mnie ;)
    *Bykocur~klik*

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawi ulubiency
    rokiand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię produkty z ziaji. Miałam chyba podobny żel i był bardzo fajny. ;)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna szminka.
    Bardzo spodobała mi się też poduszka :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta SZMINKA MNIE ZACIEKAWIŁA :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia produktów robisz. Ja z tej listy używałam tylko odżywki. ;)
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kosmetyki z Ziaji bardzo lubiane przeze mnie :)
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam ten tonik i odżywkę :))
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam posty z cyklu ulubieńców miesiąca!
    Świetne kosmetyki, z tych firmy Ziaja sama korzystam :)

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    Będzie mi bardzo miło, jeśli zajrzysz na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajni ulubieńcy, podobne piosenki podbiły moje serce w lutym :)
    twirling-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Widze że nie tylko ja lubie płyny i szampony dla dzieci :D
    zapraszam http://punkowa-krolowa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny kolor szminki :) W dobrą stronę Dawida to też mój ulubieniec lutego ;3

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  16. Kosmetyki z Ziaji jak dla mnie są cudowne! Fajni ulubieńcy :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super produkty. Bardzo spodobała mi się ta szminka! :D OBSERWUJĘ
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Oo pozazdrościć tej pomadki z Freedom. ^ ^

    Pozdrawiam,
    www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię firmę Ziaja ;)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. świetni ulubieńcy jak zresztą cały twój blog :) bardzo mi się spodobał,więc będę częściej wpadać i obserwuję :P

    Zapraszam :)
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie prezentuje się ta szminka. Jak z trwałością i kolorem na ustach?
    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o trwałość, to utrzymuje się jakoś 3-4h, a co do koloru to typowy nudziak ;)

      Usuń
  22. Ciekawi ulubieńcy ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. świetni ulubieńcy :)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. świetni ulubieńcy, sama muszę przetestować parę z nich!
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  25. Szminka ma świetny kolor. A tą linię z Ziaji używałam lata temu, uwielbiałam jej zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Produkty z Ziaji są najlepsze na świecie <3

    http://zdrozdzik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

* Jeżeli spodobał Ci się post, skomentuj.
* Podoba Ci się mój blog? Zaobserwuj, a ja możliwe, że zrobię to samo.
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
* Zależy mi na uczciwych obserwatorach, także w obs/obs się nie ''bawię''.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.