czwartek, 11 lutego 2016

Jak odbierają nas inni ludzie?


W dzisiejszych czasach ludzie najczęściej oceniani są po wyglądzie. Czy to dobre? Raczej nie. Tak, jak mówi przysłowie ''Nie oceniaj książki po okładce'', nie oceniajmy ludzi po ubiorze, bo piękno wewnętrzne może być piękniejsze niż zewnętrzne. Nasuwa mi się tu myśl o miłości od pierwszego wejrzenia. Większość wierzy, drudzy natomiast nie. Zadajmy sobie pytanie: czy my wierzymy? Ja uważam, że można się zauroczyć od pierwszego wejrzenia, a później z czasem, jeżeli uda nam się poznać charakter ''obiektu'' naszego zauroczenia, dopiero zakochać. Takie jest moje zdanie.


Wracając do tego, jak ludzie nas odbierają. Wygląd tu w dużym stopniu jest ważny, bo to przecież on przyciąga nas do kogoś. Każdy powinien dbać o siebie w stopniu zadowalającym go samego, a dopiero później okaże się czy zadowoli też kogoś innego. 
Charakter, to on jest chyba najważniejszy. Jeżeli jesteś w towarzystwie, którego nie znasz, ani ono ciebie, to lepiej pokazać się z tej dobrej strony. Pokazać się jako miła i przyjazna osoba. W innym przypadku zostaniemy odebrani źle i z pewnością nie zaznamy już w tym towarzystwie przyjaźni czy miłości. 
Róbmy wszystko tak, abyśmy czuli się ze sobą dobrze i pokażmy ludziom, że jesteśmy po prostu normalni.






 Do następnego!

24 komentarze :

  1. Zgadzam się z zauroczeniem od pierwszego wejrzenia. Cudny post, śliczne zdj :*

    Zostaw ślad po sobie u mnie, odwdzięczę się i chętnie zaobserwuję! :)
    rosemary - Alicja

    OdpowiedzUsuń
  2. Ocenianie po wyglądzie po prostu jest. I każdy to robi, bo nie ma innej opcji. Ważne jednak, aby skupić się na charakterze drugiej osoby :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja szczerze przyznam ze nie ocenia ksiazki po okładce
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważam, że ocenianie ludzi po okładce bywa bardzo często mylne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny i szczery post - ja już nie raz doświadczyłam jak bardzo ludzie są inni mimo, że oceniałam ich kompletnie inaczej póki ich nie poznałam :)
    Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze wrażenie zawsze zostaje na stałe. W miłość od pierwszego wejrzenia nie wierzę ;p
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje mi się, że " ocenianie ludzi po okładce" jest bardzo płytkie...

    OdpowiedzUsuń
  8. To prawda, że pierwsze wrażenie jest ważne. Nie powinnismy jednak kierować się jedynie wyglądem, chociaż wiadomo, że to, czy dana osoba jest zadbana, czy co nosi, pokazuje (chociaż w jakimś stopniu) jaka jest.

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  9. Podświadomie kazdy z nas ocenia po wyglądzie, nie uwierzę jezeli ktos powie, ze nie. Ale trzeba umieć jeszcze chcieć poznać charakter :)/Karolina

    bardzo urocze te uszka :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  10. Denerwuje mnie jak ktoś ocenia kogoś właśnie po okładce, a potem zniechęca do poznania tej osoby innych. Jest to bardzo chamskie i niemiłe :) Ja nie oceniam ludzi po wyglądzie, nawet na to nie patrzę ;)

    Zapraszam na luźniejszy post | Buziaki :* ZYCIEDLAPASJI


    OdpowiedzUsuń
  11. Kazdy pierwszy raz patrzy sie na wygląd niestety

    OFFICIAL PATTY (klik)-nowy pościk

    OdpowiedzUsuń
  12. No niestety wygląd zawsze jest na pierwszym miejscu, bardzo ładne zdjęcia :*

    http://vveronikv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze wrażenie jest najważniejsze dla niektórych ale nie dla mnie. Uważam że nie powinno się oceniać po okładce bo możemy bardzo się zdziwić :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Uważam podobnie do Ciebie, miłość przyjdzie z czasem, pierwsze będzie zauroczenie :).
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. To strasznie boli, gdy ludzie oceniają nas po wyglądzie bądź po stereotypach. Niestety w takim świecie żyjemy:/
    Zapraszam do mnie:) Pomożesz mi w klikaniu? *KLIK*. Dziękuje za pomoc, z przyjemnością odwdzięczę Ci się!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy post i oczywiście śliczne zdjęcia :)
    Masz cudne zdrowe włoski ;)
    Zaobserwowałam, świetny blog, będę wpadać częściej!
    Zapraszam również do mnie misia :3
    Pozdrawiam

    http://ellane-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ocenianie ludzi po pozorach jest bardzo puste i niedojrzale :)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsze zdjęcie jest prześliczne!

    http://okarwowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Też uważam, że źle oceniać ludzi po wyglądzie :/ Ale... nie warto przejmować się opinią innych!

    Zapraszam na konkurs ^^

    http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne włosy!
    Obserwuję ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgadzam się z Tobą. Wygląd owszem jest ważny ale nie najważniejszy. Bardziej liczy się charakter. ;)
    Śliczne zdjęcia ;)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

* Jeżeli spodobał Ci się post, skomentuj.
* Podoba Ci się mój blog? Zaobserwuj, a ja możliwe, że zrobię to samo.
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
* Zależy mi na uczciwych obserwatorach, także w obs/obs się nie ''bawię''.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.