środa, 13 stycznia 2016

Ulubieńcy roku 2015



♡KOSMETYKI♡

Wszystkie kosmetyki sprawdziły się super. Jak najbardziej mogę je polecić i z pewnością w następnych miesiącach też będę je używać.








 ♡DODATKI♡ 

W poprzednim roku dodatków udało mi się kupić nawet sporo. 
Większość możecie zobaczyć w tym poście, jednak nie które nie były tak dobre, jak te poniżej.




Wszystkie zdjęcia z tego posta: klik


 ♡SPOTKANIA♡

Jedną z osób, którą udało mi się spotkać w 2015, jest Jessica Mercedes. Tu powiem, jedynie, że Jess jest super sympatyczną dziewczyną, więcej możecie się dowiedzieć tu gdzie opisałam całe spotkanie.

 
Rodzinka.pl chyba każdy wie, o czym mówię! Udało mi się dostać autografy od całej rodzinki i przytulić Adama, serialowego Kubę :D!
Wszyscy bardzo sympatyczni.




♡PIOSENKI♡

Ciężko było sobie przypomnieć co słuchałam przez cały 2015 roku, ale coś znalazłam!
Burn 

 Wypisałam te, które najbardziej  zapamiętałam.


♡KALENDARZ DŻENTELMENI

Na koniec zostawiłam największy i najlepszy ulubieniec ubiegłego roku.
Kalendarz z pięknymi zdjęciami i osobami, które się w nim pojawiły, a co najważniejsze wszystko, to dla potrzebujących! 
Warto naprawdę.
Duży kalendarz połączony był z płytą i małym kalendarzykiem biurkowym, na którym są teksty piosenek z owej płyty.






A tak wyglądają zdjęcia z dużego kalendarz:

 

Dziękuję!

15 komentarzy :

  1. Super, ze spotkałaś ekipe Rodzinki! :)

    OFFICIAL PATTY :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna poduszka :D Fajnie, że udało Ci się spotkać Rodzinkę.pl :)
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Płyn micelarny z Ziaji a także puder z Rimmela również gości na mojej półce! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaa podusia urocza i zazdroszczę spotkania Jessici :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Także w 2015 bardzo polaubiłam tonik z ziaji i puder z rimell. Fajna poduszka :)
    Zadroszczę spotkania z Adamem :D

    http://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. oo kurde zdjecia rodzinki z autografami :(
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny zegarek :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajni ulubieńcy :)
    http://natalee01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Też używam tego korektora, jest świetny!

    koszikoszi.blogspot.com
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo, kamuflaż z Catrice to najlepszy możliwy kosmetyk na niedoskonałości ;) Świetnie prezentuje się ramka z podpisami ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten sam krem matujący. Jestem z niego bardzo zadowolona. Świetna poducha ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    oczamihumanistki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Krem BB i Ziaja z liśćmi manuka- uwielbiam :D Widzę, że ten roku był u Ciebie świetny :)
    http://zpametnikabuntownika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetni ulubieńcy ^^ Sama posiadam kilka rzeczy, które wymieniłaś i jestem również z nich zadowolona :P
    Zapraszam do mnie!

    Mój blog~KLIK♥

    OdpowiedzUsuń

* Jeżeli spodobał Ci się post, skomentuj.
* Podoba Ci się mój blog? Zaobserwuj, a ja możliwe, że zrobię to samo.
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
* Zależy mi na uczciwych obserwatorach, także w obs/obs się nie ''bawię''.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.