środa, 27 stycznia 2016

Regenerum, warto?

Dziś przychodzę do Was z recenzją kosmetyku do paznokci. Pewnie większość z Was słyszała już o nim. Regenerum. Warto? Opłaca się? Na te pytania na podstawie własnych doświadczeń odpowiem w dzisiejszym poście:




  • Cena: Moim zdaniem jak na kosmetyk do paznokci, to cena jest troszkę wysoka. Około 20 zł. Wiem, że każdy w tym jak i możliwe, że w każdym punkcie będzie miał inne zdanie, ale tak jak już wcześniej wspominałam, wszystko jest tylko MOJĄ opinią.
  •  Wydajność: Po użytkowaniu dokładnie 2 miesiące nadal produkt mam. Nie powiem ile jeszcze dokładnie mi zostało, ponieważ tubka jest napowietrzona i nie mogę określić, ile jest jeszcze preparatu. Jednak uważam, że przy użytkowaniu na początku co 2 dni, później co 3-4 przez 2 miesiące, to wydajność jest dobra.
  • Aplikacja: Tu muszę  troszkę ponarzekać, jednak wyjdzie to na dobre. Z początkowym aplikowaniem produktu byłam niezadowolona z tego, że schło mi, to na paznokciach ok. 2 godziny, a miało 30 minut... Z kolejnymi malowaniami było oczywiście lepiej. W ciągu 15-20 minut było już wszystko suche. Nie wiem, od czego to zależy, ale dla mnie to dobrze, że ten czas się skrócił. A jeżeli chodzi o pędzelek, którym nakłada się odżywkę, to jest mega miękki i umila aplikowanie.
  • Dostępność: Również jest bardzo dobra, w każdej aptece powinniście znaleźć Regenerum :)
 Podsumowanie:
  • Czy to coś w ogóle pomogło? Tak i to bardzo. Ja zawsze miałam brzydkie, poobgryzane, krótkie paznokcie. Pewnego dnia chciałam z tym skończyć i zadbać o nie. Używałam dwóch odżywek z Eveline, ale one nie są dla mnie, zero pomocy (a używałam ich tak, jak zalecano). Dużo razy słyszałam o Regenerum czy to w tv, czy w recenzjach na innych blogach, postanowiłam i ja kupić! Tak jak już pisałam moje oczekiwania dotyczące schnięcia produktu były złe. Mówiłam se 'po co ty, to kupiłaś, to jest do bani' i tu się właśnie myliłam. Używałam, używałam zawzięcie i co? Są efekty? Pewnie! I to jakie! Moje paznokcie w końcu są takie, jakie zawsze chciałam mieć. Mocne, a przede wszystkim długie! (przynajmniej dla mnie:)... Na zdjęciach możecie zobaczyć paznokcie. Wiem, że nie są one w takim samym kształcie, ale to tylko i wyłącznie moja wina, bo ich dobrze nie spiłowałam.


 Dzięki za przeczytanie! Wszystkie opinie zawarte w tym poście są moje i oczywiście każdy ma prawo do swoich ;)
Buziaki.

16 komentarzy :

  1. Omg! Spadasz mi jak grom z jasnego nieba, właśnie wczoraj zastanawiałam czy warto kupić tą odżywkę po obejrzeniu reklamy w tv.
    Dzięki twojej recenzji na pewno się skuszę bo tak jak tobie, mi odżywka z eveline nie podchodzi, niestety :(
    Na bloga będę wpadać na pewno częściej :D
    Zapraszam do siebie :v
    http://lolqienjoy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama zastanawiam się nad kupnem Regenerum i po twoim poście chyba skuszę się na jego zakup, gdyż moje paznokcie czasami bywają w fatalnym stanie :/ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba polecę ją koleżance, która również ma problem z poobgryzanymi paznokciami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego produktu używałam tylko dwa razy, ale mogę powiedzieć, że jest bardzo poręczny :D
    Fajny post!

    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie wiesz jak mi pomogłaś pisząc tę recenzję :D

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. przekonałaś mnie, tyle słuchałam tych reklam, ale jakoś uwierzyć nie mogłam :D
    mój blog ... KONKURS FOTO

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze zastanawiam się nad kupnem tego produktu, bo miałam kiedyś Regenerum do włosów, ale niestety się nie sprawdziło i bałam się, że w tym przypadku moze być podobnie. :)
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny post i design bloga :)
    Będę wpadać częściej !

    http://paulinaborek.blogspot.com/ - zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja byłam zawsze ciekawa tego produktu, ale raczej nie mam zamiaru kupować :D

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. też używałam i mi pomogło;)
    angelikalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice review, have a good day

    http://historiassparacontarr.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam o tej odżywce, ale nigdy jej nie używałam.
    Świetna recenzja.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam to regenerum i średnio mi pomogło... W sumie, jeśli mam być szczera, żadne mi nie pomaga :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaciekawiłaś mnie tym produktem. Na pewno zakupię bo mam małe problemy z paznokciami :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedys mialam super twarde i wytrzymale paznokcie ktore rozly mega mega szybko. Niestety zaczela sie praca, dosc czesty kontakt z woda kilku godzinny, spowodowal ze zrobily sie one slabe i lamiace sie. Rowniez probowalam kilka odzywek i nic mi nie pomoglo, ale skusze sie jednak na to Regenerum. Mam nadzieje, ze i mi pomoze i bede sie cieszyc pieknymi dlugimi paznokciami !!

    Super blog !
    Zapraszam-KLIK

    OdpowiedzUsuń

* Jeżeli spodobał Ci się post, skomentuj.
* Podoba Ci się mój blog? Zaobserwuj, a ja możliwe, że zrobię to samo.
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
* Zależy mi na uczciwych obserwatorach, także w obs/obs się nie ''bawię''.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.