środa, 6 stycznia 2016

Postanowienia noworoczne mają sens? | mix zdjęć

 


Nowy rok, a z nim wiążą się postanowienia noworoczne. Bierzemy kartkę albo notatnik w telefonie i zapisujemy cele, jakie chcemy osiągnąć w nowym 2016 roku, marzenia. Zakładamy, że od początku stycznia zajmiemy się wszystkim, zaczniemy realizować nasze plany, ale czy to... wszystko ma sens? Czy z naszymi marzeniami, planami na siebie i innymi rzeczami trzeba czekać do nowego roku? Moje zdanie jest na ten temat odmienne. Widziałam już na paru blogach, że dziewczyny wypisują, to co chcą w tym nowym roku osiągnąć. Szanuję to, każdy ma na, to swój sposób. Ja takiej listy postanowiłam nie robić.  W głowie obmyślałam sobie jedynie co bym chciała, aby w rozpoczynającym się roku wydarzyło się, zmieniło. 
  • Jeżeli chcę schudnąć- zacznę się zdrowo odżywiać i ćwiczyć.
  • Jeżeli chcę się lepiej uczyć- przyłożę się bardziej do nauki, poświęcę na, to więcej czasu.
  • Jeżeli chcę sama się zmienić-  otworzę się, na nowe wyzwania spróbuję, czegoś nowego.
Takich planów może być jeszcze wiele, wiele więcej, ale czy warto z tym czekać do nowego roku?
Tak, wiem nowy rok, nowy początek, każdy tak myśli, jednak nie zawsze tak jest. 
Moje zdanie co do noworocznych postanowień jest takie- chcesz coś zrobić, spełnić, zmienić? Zrób, to teraz, bo odkładając coś na później, może być na to po prostu za późno.
Tym, co jednak zostają przy pisaniu listy z postanowieniami życzę, aby jak najwięcej z nich zostało zrealizowane, a najlepiej, to wszystkie :)


Zapraszam na mix zdjęć:

14 komentarzy :

  1. świetne zdjęcia!
    PS: Zapraszam do mnie na ocenę moich 10 najlepszych stylizacji z 2015 roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uważam, że jeśli chce się coś bardzo zrobić, to powinno się za to zabrać od razu, ale nowy rok to mimo wszystko dodatkowa dawka motywacji, która każdemu się przyda :D

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Tobą, jednak nowy rok jest dla wielu ludzi pretekstem i motywacją do zmiany :)

    www.pastimedelicjee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nigdy nie robiłam postanowień noworocznych

    POZDRAWIAM:)
    SZALONE-TRYBUTKI

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowy rok to dobry pretekst na zmiany.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem tego samego zdania żeby nie czekać do nowego roku tylko zacząć teraz :)
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie pojawił się podobny post, śliczne zdjęcia :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mamy szansę z nowym rokiem zacząć wszystko od początku, ale nie powinniśmy się zniechęcać, jeśli coś nam się nie uda ;)

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nigdy nie robiłam postanowień, ale w tym roku postanowiłam spróbować, zobaczę czy uda mi się spełnić wszystko. Bardzo ładne zdjęcia. Obserwuję ;)


    Mój blog - klik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się,nie rok pokazuje nam kiedy powinniśmy zacząć zmieniać się na lepszych.Trzeba zacząć od początku,przystosowac się na ten rok nie czekając na następny.Mega zdjęcia i mam taki sam kubek! :) http://efermoniczna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. W sumie to plany noworoczne mają sens, kiedy osoba, które chce je spełnić, robi to. Lepiej od razu zacząć z tymi postanowieniami, bo nowy rok to tylko wymówka :D Piękne zdjęcia ♥
    NOWY POST - Trochę o kodach. Zapraszam do obserwacji i komentowania, buziaczki:* Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja sobie odpuściłam postanowienia w tym roku i żyję tym co jest ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja wyjątkowo w tym roku mam postanowienia nawet na blogu jest o nich post zapraszam http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

* Jeżeli spodobał Ci się post, skomentuj.
* Podoba Ci się mój blog? Zaobserwuj, a ja możliwe, że zrobię to samo.
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
* Zależy mi na uczciwych obserwatorach, także w obs/obs się nie ''bawię''.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.