niedziela, 6 grudnia 2015

♡Ulubieńcy listopada♡



Listopad za nami, parę dni grudnia również. Dziś mam dla Was przygotowanych ulubieńców listopada! Listopad minął mi szybko, ale zebrał dużo ulubieńców, do których z pewnością będę często wracać. 



 ♡ Kosmetyki ♡ 
Każdy kosmetyk, który zaraz zobaczycie gorącooo polecam!
Wszystkie są super, w końcu są w ulubieńcach :)





  

Dekorację, ozdoby


Super poduszka, kupiona w Agata Home.

Podgrzewacze! Chyba nikogo nie dziwi czemu się tu znalazły :)



Jedzenie, picie


Przepyszna herbata! Może patrząc na opakowanie nie wygląda dla Was za dobrze, też tak uważałam póki nie spróbowałam. Do kupienia w Netto.


 Pyszne jogurty, które na pewno większość z Was jadła.
Najbardziej polecam o smaku mango!


 ♡ Muzyka




To już wszyscy ulubieńcy. Próbowaliście coś? lub słuchaliście? 
Wesołych mikołajek!




3 komentarze :

  1. Bardzo podoba mi się post :)
    Pozdrawiam i zapraszam :)
    Nie zapomnij zaobserwować :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetni ulubieńcy!
    Ale urocza poduszka *.*
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

* Jeżeli spodobał Ci się post, skomentuj.
* Podoba Ci się mój blog? Zaobserwuj, a ja możliwe, że zrobię to samo.
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
* Zależy mi na uczciwych obserwatorach, także w obs/obs się nie ''bawię''.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.