czwartek, 31 grudnia 2015

Ulubieńcy grudnia 2015



Pomiędzy przygotowaniami na sylwestra zapraszam na ulubieńców grudnia :)

KOSMETYKI
Regenerum do paznokci, w styczniu pojawi się recenzja.



Płyn micelarny, super produkt o przyjemnym zapachu.



Kuracja z kwasem salicylowym. Krem pomagający w zwalczaniu trądziku i zaczerwienieniu skóry.
Również pojawi się recenzja.



PŁYTA 

Płyta była połączona z kalendarzem dżentelmeni 2015. Piosenki są oczywiście po polsku, jednak mają bardzo fajny klimat.

Jeżeli macie okazję kupić taki kalendarz na rok 2016, to uczyńcie to. Pamiętajcie, że każda złotówka przeznaczana jest na pomoc dla chorych dzieci.




Dziękuję i życzę udanej zabawy sylwestrowej! :D

18 komentarzy :

  1. Uwielbiam ten płyn micelarny, świetnie zmywa makijaż :).
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetni ulubieńcy! Zastanawiałam się nad tym kalendarzem, także myślę, że niedługo u mnie zawita!:)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ulubieńcy :) Bardzo ładny wygląd bloga :)
    Obserwuję i liczę na to samo!
    PisaneKredkami

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetni ulubieńvcy ! Ja zawsze chciałam spróbować regenerum :) Szczęśliwego nowego roku ! :*
    Serdecznie zapraszam do mnie : Mój blog Kliknij

    OdpowiedzUsuń
  5. Poważnie zastanawiam się nad kupnem kalendarza. Świetni ulubieńcy.
    Obserwuję :)

    madamblanche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale zjadłabym rafaello!
    Musze wypróbować tą odżywkę, bo mam juz dwie i nie widzę zmian.
    Czekam na jej recenzję!

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wonderful and perfect! I follow you blog, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja właśnie zastanawiam się nad regenerum.
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetni ulubieńcy :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetni ulubieńcy! :) Miałam styczność z każdym powyższym kosmetykiem. ;)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie stosowałam regenerum, ale kupiłam za to odżywkę z Lovely do paznokci. Mam nadzieję, że po kuracji też będą jakieś zaskakujące efekty. :)
    Obserwuję i pozdrawiam.
    Prozaiczne szepty

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama musze wypróbować regenerum :D

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post i śliczne zdjęcia! Emotikon smile
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajni ulubieńcy, uwielbiam ten płyn micelarny z biedry :)Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń

* Jeżeli spodobał Ci się post, skomentuj.
* Podoba Ci się mój blog? Zaobserwuj, a ja możliwe, że zrobię to samo.
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
* Zależy mi na uczciwych obserwatorach, także w obs/obs się nie ''bawię''.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.