sobota, 19 grudnia 2015

Świątecznie #2 Pomysy na prezenty


Nie licząc dzisiejszego dnia do świat zostało już tylko 5 dni! Większość z Was ma zapewne już prezent dla swoich bliskich, a jeżeli ktoś jeszcze nie ma, to może pomogę mu tym postem :)
Pokaże Wam co dostałam na mikołajki. Nie odbierajcie tego jako chwalenie się, bo tak nie jest. Chcę tylko podsunąć Wam pomysł co można kupić również na święta.

  Żel pod prysznic i balsam

 Bardzo, bardzo polecam. Śliczny migdałowo-waniliowy zapach. 
Do kosmetyków dołączona była również myjka, co uważam za przydatne.
Do kupienia w Pepco.



 Kuracja z kwasem salicylowym

Krem na noc. Pomaga w zwalczaniu trądziku i zaczerwienionej skóry.
Do kupienia w Avon.


  
Lakier do paznokci

Dla mnie prezent idealny, zwłaszcza, że zapuszczam paznokcie i chcę trochę poeksperymentować.
Uważam, że jest to fajny prezent lub dodatek do prezentu.
 Do kupienia w Pepco.



 Skarpety domowe

Idealny prezent! Tak po prostu. Kto by nie chciał dostać super, hiper ciepłych skarpet, w których może ''czmykać'' w zimowe wieczory? Haha, polecam jak najbardziej.



 Świeczka

Zimowe wieczory, ciepła herbata, kocyk i... pięknie pachnąca świeca! Idealnie.
Do kupienia w Kauflandzie.



 

Z okazji tego, że jest, to mój ostatni post przed świętami, życzę Wam
radosny świąt Bożego Narodzenia,
cudownie spędzonego czasu w otoczeniu najbliższych,
wymarzonych prezentów, choć najważniejsze jest, to żebyście byli szczęśliwi :)
Życzy Ola.


 

5 komentarzy :

  1. Bardzo fajne pomysły.
    Na pewno bym się ucieszyła z takich prezentów.
    Dodałabym do tego jeszcze tylko książkę.

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyki są u mnie zawsze mile widziane na święta czy jakiekolwiek inne okazje, jest to coś co zawsze się przyda.
    Moja historia bloga dopiero się zaczyna, mam nadzieję, że zaciekawię Ciebie wieloma tematami także zapraszam.
    http://zsxcv-b.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pomysły na świąteczne prezenty :)
    http://arampampam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydadzą się pomysły na następny rok :)
    Wesołych Świąt!

    Ania Podlecka - klik!
    Natchniona Słowami - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie pachnące żele pod prysznic są super, kupiłam mojej mamie :))

    OdpowiedzUsuń

* Jeżeli spodobał Ci się post, skomentuj.
* Podoba Ci się mój blog? Zaobserwuj, a ja możliwe, że zrobię to samo.
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
* Zależy mi na uczciwych obserwatorach, także w obs/obs się nie ''bawię''.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.