sobota, 26 grudnia 2015

Jakie zmiany zaszły przez rok?



Siedzę sobie, słuchając świątecznych piosenek i piszę tego posta. Dziś mamy drugi dzień świąt 26 grudnia. Dla niektórych, to po prostu drugi dzień świąt, dla innych może ten dzień jest także dniem urodzin (najlepszego), a dla mnie jest ważnym dniem. Nie tylko ze względu na święta, ale też na, to, że rok temu dodałam pierwszy post! Dokładnie, to 26.12.14 o godzinie 22:10. Haha, pamiętam dokładnie godzinę. No i co? Zmieniło się coś w moim życiu przez ten rok? Pewnie! Nawet dużo!

  1. Był, to pierwszy rok z blogiem. Moje początki nie były zadowalające. Post z błędami, zdjęcia robione w lustrze w przedpokoju, krótki tekst, który tak naprawdę nikogo nie obchodził. No cóż potrzeba było czasu, aby dowiedzieć się i nauczyć, na czym polega ta cała blogosfera. Obecnie uważam, że zrobiłam postęp. Staram się pisać ciekawe posty, wymyślać jakieś nowe tematy, robić ładne zdjęcia. Co do ortografii, to staram się pisać dobrze, w czym często pomaga mi Jula (buziaki). Ten post może mieć jakieś błędy, bo nie chce jej spojlerować- hah. Jasne jest, to, że nie robię wszystkiego super, jednak widzę, że jakiś mały postęp jest w tym, co robiłam na początku roku, a jak robię teraz. 
  2. W życiu niedotyczącym bloga również coś się zmieniło. Dobrego i złego. Mam teraz tylko nadzieję, że nowy rok przyniesie mi więcej szczęścia :) 
  3. Ja- sama się zmieniłam! Po pierwsze jestem o rok starsza :D Stałam się troszkę odważniejsza, nie jest, to super odwaga, ale postęp jest. Zaczęłam również doceniać małe rzeczy, sytuacje. Staram się także cieszyć chwilą z najbliższymi. Rozumiem więcej rzeczy, a przede wszystkim mam zupełnie inny pogląd na otaczający nas świat.
  4. W roku 2015 miałam niekiedy wątpliwości co do bloga, chwile zwątpienia. Na szczęście wszystko wyszło na prostą i cieszę się, że mam te swoje małe miejsce w sieci. Stało się, to moim zainteresowaniem, czymś, co pozwala mi się pokazać bardziej otworzyć. Wiem, że zapewne będzie jeszcze dużo przykrych sytuacji związanych z blogiem jednak teraz wiem, że mam na kim polegać i jest ktoś, kto dzieli również w połowie moje zainteresowanie :) 
  5. W rok ''zebrałam'' 39 obserwatorów 473 komentarzy, a statystyka wynosi 15324. Dla większości zapewne jest, to bardzo mało. Dla mnie wręcz odwrotnie. Cieszę się, że spodobało się komuś, to co robię. Dziękuję za wszystkie obserwację, komentarze i wejścia. Bez osób, które weszły tu tylko raz nie miałabym tego, co mam. Dziękuję ♡.
  6. W tym momencie chcę, aby w roku 2016 mój blog się bardziej rozwinął. Chcę również zaktualizować moją działalność na you tubie, z tego względu zbieram na aparat, który umożliwi mi nagrywanie filmików, a zarazem poprawi jakość zdjęć na blogu.

Te 6 punktów, to wszystko, co chciałam przekazać w tym 'urodzinowym' poście. (Za niedługo powinien pojawić się również nowy wygląd bloga, już nie mogę się doczekać.)

Na koniec chciałabym razem z Wam powspominać jak, to było od początku..

30.01.15

15.02.15

17.02.15

23.02.15

24.03.15


3.04.15

6.04.15

19.04.15

23.05.15

5.07.15

15.07.15

11.08.15

19.08.15

19.09.15

2.10.15

10.10.15

31.10.15

21.11.15
 Dziękuję jeszcze raz!
Życzę Wam również szczęśliwego Nowego Roku!
Spełnienia marzeń i realizacji w swoich pasjach :)

9 komentarzy :

  1. Buziaki przesyła Jula haha 😘
    Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku, który spędzisz ze mną, mała! ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wystrój bloga ! obserwuję :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe podsumowanie roku. Dla mnie rok 2015 był dobrym rokiem, lecz mam cichą nadzieję, że przyszły rok będzie jeszcze lepszy.

    Zapraszam serdecznie na mojego bloga, na którym dzisiaj rozpoczęłam przygodę blogową:
    http://endoorfiny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Ci by następny rok był jeszcze lepszy! I w sumie, chyba czas podsumować swój rok:)

    Dark Roseberry | Fanpage

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby jeszcze sto lat miał ten blog! ;)

    momentforme-jessica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. No ten rok minął bez rewelacji.

    http://monyka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę Ci dalszych sukcesów w blogowaniu. Oby tak dalej!
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. zyczę dalszych sukcesów w blogowaniu, takie podsumowania są bardzo fajne :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń

* Jeżeli spodobał Ci się post, skomentuj.
* Podoba Ci się mój blog? Zaobserwuj, a ja możliwe, że zrobię to samo.
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
* Zależy mi na uczciwych obserwatorach, także w obs/obs się nie ''bawię''.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.