sobota, 28 listopada 2015

♡SWEATER WEATHER TAG♡

Dziś mam dla Was tag, pierwszy na blogu. Jest on typowo jesienny, dlatego też postanowiłam go zrobić. Odpowiem na 10 pytań, wiem, że jest ich więcej jednak ja wybrałam te 10, które uważam za najlepsze. Miłego czytania.





Ulubiony jesienny zapach świeczki?

Ogólnie to nie mam ulubionej świeczki. Lubię o zapachu waniliowym, czekoladowym czy owocowym. Obecnie najczęściej używam podgrzewaczy o zapachu waniliowym.


 ♡  Kawa vs herbata vs gorąca czekolada?  

Wygrywa gorąca czekolada! 
Piję ją rzadko, ale z tych 3 rzeczy jest najlepsza. Do herbat się przekonuję :)


Jaki trend w makijażu wolisz:ciemne usta czy skrzydlate/wywinięte kreski eyelinerem?

Kresek nie robię, a jeżeli smaruję czymś usta to jest, to pomadka ochronna. 
Planuję kupić BabyLips Pink Punch, więc można powiedzieć, że wolę poeksperymentować z pomadkami na usta. 


   Ulubiony zapach na jesień?

Jeżeli chodzi o perfumy to takiego typowego jesiennego zapachu nie mam. Używam tych perfum, które po prostu mam w domu.


Jak wygląda jesienna pogoda w miejscu w którym mieszkasz?

Jesień w moim mieście wygląda tak jak u większości z Was. Spadające z drzew liście, deszcz, czasem mgła lub śnieg- typowa polska jesień.


  Twój ulubiony sweter to...?

Mój ulubiony sweter jest duży, ciepły i szeroki- taki właśnie lubię najbardziej!
Ja, w moim ubiorze stawiam na wygodę, dlatego też uwielbiam takie swetry. 

  Jaki jest twój musthave lakierowy tej jesieni?

Stawiam na kolory klasyczne. Klasyczne, ale nie wybijające się. Chodzę w końcu do szkoły, a w niej nie mogę mieć np. czerwonych czy czarnych paznokci, dlatego wybieram kolory cieliste. 


  Wojskowe buty vs UGG?

Podobają mi się zarówno buty wojskowe jak i uggi. Choć chyba bardziej wolę uggi, bo są wygodniejsze, a jak już pisałam ja stawiam na wygodę :) 

 Ulubiony jesienny program TV?

Oglądam dużo programów czy seriali, więc trudno mi wybrać. Lecz teraz w okresie jesiennym najchętniej oglądam Top Model, dlatego też ubolewam, że sezon już się kończy. 


  Jaka piosenka naprawdę przenosi cię w jesienny nastrój?

Typowo jesiennej piosenki nie mam. Słucham tego co mi się spodoba.
Kilka przykładów:



To wszystkie pytania. Dziękuję za przeczytanie i jeżeli też będziecie robić ten tag zostawicie linka w komentarzu, chętnie poczytam.

 

10 komentarzy :

  1. Wojskowe buty na początku są baaardzo niewygodne, wiem coś o tym, bo jestem na takim profilu w liceum ;).
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super odpowiedzi! Pozdrawiam:)

    http://scruffybun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja za to uwielbiam świece o zapachu wiśniowym. Nie wiem czemu ale idealnie sprawdza mi się jesienią <3

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam, KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :)

    Zapraszam do siebie
    http://mikaart-m.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł na posta. Piątka bo ja też bym wybrała czekoladę. Nie cierpie kawy a herbate pije tylko do kolacji :)

    Pozdrawiam KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy tag :) Miło się go czytało :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy tag! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale klimatycznie dostosowane pytania, fajnefajne. :)

    Pozdrawiam, justlyjass.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe odpowiedzi, ja rownież stawiam na wygodę :)
    CZARNA KAWAA - klik!

    OdpowiedzUsuń

* Jeżeli spodobał Ci się post, skomentuj.
* Podoba Ci się mój blog? Zaobserwuj, a ja możliwe, że zrobię to samo.
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
* Zależy mi na uczciwych obserwatorach, także w obs/obs się nie ''bawię''.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.