sobota, 21 listopada 2015

Nie zamartwiaj...



''Nie zamartwiaj się czymś na co nie masz wpływu, uwierz, że wszystko się dobrze ułoży, nie blokuj swojej energii negatywnymi emocjami, miej oczy szeroko otwarte, nie bój się zaryzykować i ciesz się życiem.''

Tyle prawdy w jednym zdaniu. Też tak sądzisz? Ja - tak. Negatywne emocje, strach przed nowymi doświadczeniami często paraliżuję nas przed krokiem w przód. Krokiem, który może mieć dla nas wielkie znaczenie. Zamartwiamy się też rzeczami, na które kompletnie nie mamy wpływu, bo przecież to, czy jutro będzie ładna pogoda nie zależy od nas, tak haha wiem, że nie o takie rzeczy chodzi, ale czy czasem nie warto sobie pożartować? Poprawić sobie nawet samemu humor? Myślę, że warto. Stań przed lustrem i powiedz sobie, że się uda, wyjdzie tak jak po twojej myśli, będzie dobrze. Pomaga? Zdecydowanie tak. Sama, gdy rano stanę przed tym lustrem i najzwyczajniej w świecie sama do siebie się uśmiechnę, to serio mój dzień jest lepszy, ponieważ już od samego rana mam dobry humor, a przede wszystkim nie zamartwiam się rzeczami, na które w ogóle nie mam wpływu. Spróbuj, pomoże ;)




8 komentarzy :

  1. Szkoda, że niestety nie da się olać wszystkich spraw ;/
    NOWY POST NA ZYCIEDLAPASJI. Liczę na Twoje kliki, Buziaczki:* | zyciedlapasji- (kliik)¦

    OdpowiedzUsuń
  2. "Nie zamartwiaj sie" - łatwi mowic ciężej zrobic lecz jednak jezeli ktos cierpi na depresje to tak jak powiedziec osobie przeziębionej "nie gorączkuj".

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz bardzo ciekawe posty ;)
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :) Pozdrawiam :)

    http://anikaa22.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze, na tych zdjęciach tak ciepło, a u mnie za oknem z -5 stopni! :(

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cytat cudowny. Zdjęcia jeszcze w takim cudownym ciepłym klimacie *.*
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z tym, ale czasem nie jest tak łatwo czymś się po prostu nie zamartwiać :/
    xxpadzixx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

* Jeżeli spodobał Ci się post, skomentuj.
* Podoba Ci się mój blog? Zaobserwuj, a ja możliwe, że zrobię to samo.
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
* Zależy mi na uczciwych obserwatorach, także w obs/obs się nie ''bawię''.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.