niedziela, 1 listopada 2015

| HALLOWEEN |



4 komentarze :

  1. Fajny make up, jednak powinnaś pomalować na biało też drugą część twarzy, mi się wydaje, że wyglądałoby to lepiej. :)

    ♥świat uczennicy♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny make-up ;) Mój kolega zrobił sobie podobny, ale nie na dolnej części twarzy, a na prawej...lub lewej ;) Naprawdę ciekawy pomysł na obchodzenie Halloween w taki sposób, przyjemne łączy się z pożytecznym!
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow idzie się przestraszyć :*
    http://dayeenmynewblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

* Jeżeli spodobał Ci się post, skomentuj.
* Podoba Ci się mój blog? Zaobserwuj, a ja możliwe, że zrobię to samo.
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
* Zależy mi na uczciwych obserwatorach, także w obs/obs się nie ''bawię''.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.