środa, 21 października 2015

''Nigdy nie żałuj czegoś, dzięki czemu się uśmiechasz''



Moje pierwsze skojarzenie z tym cytatem to 'Dobre, a zarazem prawdziwe'.
Prawda, nie żałujmy tego, co pozwoliło, nam choć na chwilę, na moment być szczęśliwym. Coś, co wywołuję uśmiech na naszej twarzy, nie jest rzeczą złą, jest może nietrafioną przygodą, która nas spotkała. Dziwnie to ujęłam, ale jednak. Samej zdarza mi się żałować spraw, które sprawiają, że jestem uśmiechnięta. Niby dobre, a jednak złe? Tak, tak to można ująć. Coś, co, jest tym naszym małym szczęściem, czasem jest też udręką, ale nie żałujmy tego! Nie. Życie przecież ma się tylko jedno, gdybyśmy tak wszystkie nasze 'kroki w życiu' przemyśleli dokładnie po kilkanaście razy, to gwarantuje, że połowy świetnych wspomnień by nie było. Szczęście, uśmiech jest ważny w życiu, zwłaszcza że  'śmiech to zdrowie'. Każdego dnia na całym świecie jakieś życie się kończy, aby kolejne się zaczęło, więc nie możemy tego zmarnować, na żałowanie czegoś co, sprawiło nasz uśmiech. Dziwne to wszystko trochę? Co nie? Też tak uważam, ale z drugiej strony chyba prawdziwe, skoro z jakiegoś powodu jesteśmy szczęśliwi to, nie żałujmy tego, bo przecież za to, że mamy dobry humor nie musimy nikogo przepraszać. 
Jeżeli czujesz się z czymś dobrze, to ciesz się tym i chwytaj dzień!










Tym uśmiechem kończę posta. Pamiętaj uśmiech jest piękniejszy niż 'tapeta' na twarzy :)

3 komentarze :

* Jeżeli spodobał Ci się post, skomentuj.
* Podoba Ci się mój blog? Zaobserwuj, a ja możliwe, że zrobię to samo.
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
* Zależy mi na uczciwych obserwatorach, także w obs/obs się nie ''bawię''.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.