piątek, 2 października 2015

''Kiedy ten czas minął?''



Myślę, że większość z Was spotkała się z takim określeniem. Czas leci nie ubłagalnie szybko, nim się obrócimy a już wydarzy się coś na co teraz wydaje nam się, że musimy długo czekać.
Czy to dobrze, że tak jest? Nawet jeżeli było by to dobre, czy złe to i tak tego nie zmienimy.
Sama pamiętam jak dla mnie tak niedawno chodziłam do 5 klasy podstawówki i pamiętam niektóre momenty jakby to było wczoraj, teraz jestem uczennicą trzeciej klasy gimnazjum, za rok wkroczę w nowy etap życia, z jednym pytaniem w głowie ''Kiedy ten czas minął?''
Skoro czas płynie, leci, biegnie (jak kto woli :), tak szybko to korzystajmy z każdego dnia. Nie wiem jak wy, ale ja mam czasami takie odczucia, pod koniec dnia wolnego od szkoły, że nie wykorzystałam tego dnia tak jak bym chciała, nie zrobiłam czegoś co bym mile wspominała. Najczęściej spowodowane jest to brakiem czasu, który w dni wolne, czyli weekend zajmuje nauka. Jeszcze teraz, gdy nie jest bardzo zimno, staram się w piątek zawsze wyjść z przyjaciółmi i spędzić z nimi czas, zrobić coś ''szalonego'' (oczywiście w granicach możliwości). Mieć co wspominać za parę lat i także mieć poczucie, że jednak ''żyłam tą chwilą'' i byłam szczęśliwa. 
Korzystajcie z chwil, które możecie przeżyć teraz, gdy jesteście młodzi, żeby później nie żałować, że się czegoś nie zrobiło, albo powiedziało. Ja, od pewnego czasu mam takie podejście i szczerze dobrze mi z nim :)



Piesek na zdjęciach jest przyjaciółki, zarazem także cudnej fotografki,Juli :*




























9 komentarzy :

  1. czas leci az za szybko, niestety
    pozdrawiam i zapraszam
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Czas bardzo szybko leci i mam nadzieję, że już tak zostanie do samego końca roku. :) Śliczny piesek, aww! <3

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
  3. czas leci szybko, dlatego trzeba go jak najlepiej wykorzystać :)
    zapraszam na KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post, to prawda że czas szybko leci, więc trzeba go dobrze wykorzystywać ;)

    Może wspólna obserwacja? Odpisz u mnie --> Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się wyjątkowo wrzesień dłużył.
    Chciałabym, żeby ten rok szybko zleciał i żebym była już w liceum ^^

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  6. wow your blog is great.
    I'm really like it here.
    I will definitely bump into here more often.
    you're doing great pictures and interesting writing.
    follow for follow? I already
    angelica-gurgul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak czas leci naprawdę za szybko.
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń

* Jeżeli spodobał Ci się post, skomentuj.
* Podoba Ci się mój blog? Zaobserwuj, a ja możliwe, że zrobię to samo.
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
* Zależy mi na uczciwych obserwatorach, także w obs/obs się nie ''bawię''.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.