sobota, 10 października 2015

''Jeżeli chcesz uniknąć krytyki- nic nie rób, nic nie mów, bądź nikim.''



No tak w dzisiejszych czasach tak jest, że jeżeli robisz coś innego, coś oryginalnego to 'hejterzy' Cię od razu 'zjadą'. Niestety, tak to już się przyjęło i nie pozostało nam nic innego, jak po prostu się do tego przyzwyczaić. Krytyka tj. 'Prowadzisz bloga? Haha, jakie to głupie' lub 'I tak nic nie umiesz, nic nie osiągniesz' jest krytyką, która niszczy nas  psychicznie. Najczęściej jest tak, że jeżeli nie mamy mocnej woli, wartości siebie i komuś coś, co robimy się nie podoba, to się poddajemy i odpuszczamy, zaczynamy tak samo myśleć  jak osoby wyśmiewające się z nas, to dobrze? 
Zdecydowanie nie. Decydując się na, coś musimy być silni i przygotowani na wszelkiego rodzaju krytykę. Wiem, nie jest to proste. Sama odkąd prowadzę bloga, poczułam jak tak krytyka może człowiekowi namieszać w głowie. Wtedy chciałam się poddać, usunąć bloga, przestać pisać, robić zdjęcia. 
Teraz? Się z tego śmieję, serio. Gdybym to zrobiła to z pewnością bym żałowała, dlatego, że w końcu znalazłam sobie coś w czym czuje się dobrze, a przede wszystkim sprawia mi przyjemność. Jeżeli komuś się nie podoba coś, co robimy, to niech po  prostu się tym nie interesuje, to nasze życie i to MY kreujemy swoją teraźniejszość, jak i przyszłość i decydujemy, o tym co chcemy robić, co nas interesuje. 
Ludzie krytykujący, zwani hejterami, najczęściej sami chcieli by osiągnąć wszystko, nie robiąc po prostu nic. Chcieli by siedzieć na tyłku i dostać to wszystko o czym sobie zamarzą, a to, że na takie rzeczy trzeba samemu  'zapracować' już nie myślą, bo oni chcą mieć wszystko, tu i teraz. Gdy tego nie mają wiadomo z jakich przyczyn to wyżywają się na innych, którzy dążą do czegoś i tak właśnie powstaje ten cały 'hejt'. Oczywiście nie mówię tu o konstruktywnej krytyce, bo ona jest jak najbardziej dobra, ponieważ pozwala nam zobaczyć co robimy źle i jak się poprawić.
Wracając do tematu posta, bo trochę od niego, odbiegłam w sumie się nie dziwię, bo temat hejtu jest długi jak przysłowiowa rzeka. 

''Jeżeli chcesz uniknąć krytyki- nic nie rób, nic nie mów, bądź nikim.''
Takie nastawienie jest złe. Krytyka zawsze była, jest i będzie, przyzwyczaj się do niej, a najlepiej się nią nie przejmuj. Rób to co chcesz, mów to co chcesz, a osiągniesz to o czym zawsze marzyłaś/eś.











7 komentarzy :

  1. ja niestety jestem bardzo osobą wrażliwą i jeśli ktoś coś złego na ten temat mi powie, to idę płakać w kąt... ale nad tym pracuję i coraz częściej udaje mi się nie dąsać nad sobą ;)
    http://healthy-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne zdjęcia <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli damy ludziom powody to mogą nas nienawidzić, jednak drugą opcją jest zazdrość, która czasem nie zna granic niestety..
    Mogłabyś poklikać u mnie w linki pod ostatnim postem? ♥ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Nikt nie ma prawa nas bezpodstawnie krytykować. Można powiedzieć coś , że robimy żle lub ... niż śmiać się z tego i ogólnie ! Takie czasy :/
    Zapraszam cię na mojego bloga, obecnie trwa konkurs :)

    mojswiat-omnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia i cudowny outfit :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam w duszy te komentarze :) Robię to co lubię!
    MELA BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobry pomysł na post, jak i samo wykonanie. Przypadło mi do gustu ostatnie zdanie i zgadzam się z Tobą w 100%. Mam to szczęście, że jestem osobą nie przejmującą się krytyką ani poglądami innych i bardzo się z tego ciesze. Prześliczne jest to ostatnie zdjęcie, naprawdę mi się podoba! :)

    Mój Blog :)bo-kazdy-moze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

* Jeżeli spodobał Ci się post, skomentuj.
* Podoba Ci się mój blog? Zaobserwuj, a ja możliwe, że zrobię to samo.
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
* Zależy mi na uczciwych obserwatorach, także w obs/obs się nie ''bawię''.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.