środa, 2 września 2015

Do zobaczenia za rok... wakacje



I tak już się stało, że usłyszeliśmy pierwszy dzwonek w tym roku szkolnym. Osobiście, szkoda mi bardzo, że te piękne dwa miesiące się już skończyły. Wykorzystałam je w 100% ? Niee, w te wakacje, pozwoliłam sobie na, przede wszystkim porządne wyspanie się, tzn. wstawanie ok 13,14. Tak wiem, że to, źle. Jednak, w roku szkolnym nie ma jak się wyspać, a w weekendy też coś może wypaść i nie ma jak. Więc te wakacje, zaliczam do jak najbardziej wyspanych :D Ogólnie miło je spędziłam, w towarzystwie rodziny, przyjaciół. Parę spraw też się pokomplikowało, mam nadzieję, że w szkole to się zmieni. No cóż teraz czeka nas 10 miesięcy ciężkiej pracy i nerwów, szczególnie jak jesteście także uczniami 3 klasy gimnazjum, a wiadomo co się wiąże z 3 klasą, testy. Jednak jeszcze za bardzo nie chce o nich myśleć, więc zapraszam na zdjęcia, robione jeszcze w wakacyjny czas :)


















2 komentarze :

  1. Mnie też bardzo szkoda, że już się wakacje skończyły;c Zleciały mi bardzo szybko w tym roku ;o Ale no cóż, trzeba się z tym pogodzić;c Śliczne zdjęcia♥
    Mam nadzieję, że do mnie wpadniesz i coś po sobie zostawisz!:) Byłoby mi bardzo miło♥ http://zyciedlapasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja. Wyglądasz w niej idealnie. Masz super figurę. Będę tu częściej zaglądać i czekam na nowe stylizacje.
    Zapraszam też na mojego bloga http://black-pearls.blogspot.com/
    Będę wdzięczna za obserwację. :)

    OdpowiedzUsuń

* Jeżeli spodobał Ci się post, skomentuj.
* Podoba Ci się mój blog? Zaobserwuj, a ja możliwe, że zrobię to samo.
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
* Zależy mi na uczciwych obserwatorach, także w obs/obs się nie ''bawię''.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.