sobota, 19 września 2015

Czy przyjaźń można przerwać, a później wrócić do niej z podwojoną siłą?



Przyznam, że sama zadałam dziwne pytanie,  jednak rozmyślając nad tym co się w moim życiu obecnie dzieje chyba mogę uznać to za prawdę.
W podstawówce przyjaźniłam się z pewną osobą (jeżeli to czytasz to serdecznie Cię pozdrawiam:*).
Była to przyjaźń można powiedzieć grupowa. Jak to zawsze w grupie są ''pary'' przyjaciół, którzy uważają się za najlepszych, są też ci drudzy, którzy są po prostu przyjaciółmi. Ja z osobą o której dziś pisze nie byłyśmy jakoś bardzo zżyte, była normalna przyjaźń. Oczywiście nie brakło kłótni, rozczarowań, zawirowań. Po pewnym czasie chyba dokładnie po 3 latach, przyjaźń ta się ''urwała'', myślałam wtedy, że się już skończyła. Jednak ku mojemu, teraz mówiąc pozytywnemu rozczarowaniu po 1,5 roku, nagle, poprzez jeden wyjazd na...szkolną wycieczkę zaczęłyśmy znów się świetnie dogadywać. Po mimo tego co było między nami wcześniej, nic nie stało nam na przeszkodzie na spróbowaniu jeszcze raz. Od czerwca bardzo się do siebie zbliżyłyśmy, w szkole, a najbardziej to przez dwa miesiące wakacji, w które widziałyśmy się nie mal codziennie, a nawet spotkałyśmy się nad morze :D 

Teraz wracając do pytania z tematu posta,
''Czy przyjaźń można przerwać, a później wrócić do niej z podwojoną siłą?''
W moim przypadku jak najbardziej to ma sens. Mam ogromną nadzieję, że teraz nic nam nie przeszkodzi i nasza przyjaźń zostanie na dłużej i dłużej i...:)





 














5 komentarzy :

  1. Jestem zachwycona Twoją urodą , jesteś piękną dziewczyną , a to co robisz przynosi duże efekty :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com
    w wolnej chwili zapraszam na mojego yt:
    https://www.youtube.com/watch?v=DG2fSsd_Vo0

    OdpowiedzUsuń

* Jeżeli spodobał Ci się post, skomentuj.
* Podoba Ci się mój blog? Zaobserwuj, a ja możliwe, że zrobię to samo.
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
* Zależy mi na uczciwych obserwatorach, także w obs/obs się nie ''bawię''.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.