sobota, 26 września 2015

Czy łatwo jest zapomnieć?



Każdego dnia wydarza się mnóstwo sytuacji, dobrych o których chcemy pamiętać zawsze, ale także nieprzyjemnych, o których chcielibyśmy jak najszybciej zapomnieć. 
Ale czy zawsze jest tak łatwo, ''od tak'' zapomnieć? Chyba nie. 
Przytrafiło nam się coś co raz jest miłym wspomnieniem, a z drugiej strony chcielibyśmy aby nigdy takie coś się nie wydarzyło?  Dlaczego?  Może tak jest, bo nie układa nic się po naszej myśli?
W głowie wymyślamy sobie wszystko co chcemy, a później gdy to nie ma przejawu w rzeczywistość, boli nas to, że poznaliśmy kogoś, lub doświadczyliśmy czegoś, co teraz jest dla nas udręką. Wydaje mi się, że czytając tego posta, przypomni Wam się coś o czym nie chcielibyście pamiętać, niestety mówić o czymś cały czas, a przed wszystkim myśleć o tym, to właśnie nie pozwala nam się od tego ''uwolnić''. Doświadczenia mamy różne, złe, dobre, fajne, mniej przyjemne. Ważne, aby każdy wyciągał z nich wnioski i żył tak jakby kogoś lub czegoś nie było. Przypomnieć sobie jak to było zanim coś się wydarzyło, lub kogoś poznaliście, wiem łatwo się piszę, sama nie jestem pewna czy będę umiała zapomnieć o czymś co towarzyszy mi od prawie pół roku. Z jednej strony jest fajnie, ale czasami też są takie dni, gdy mówię sobie ''po co tam szłaś, gdybyś nie poszła nic by się nie wydarzyło''.
Trudno, ludzie uczą się na błędach i wyciągają wnioski, a o złych wspomnieniach najlepiej zapomnieć i żyć tak jakby nic się nie wydarzyło. 
Oczywiście, można wierzyć, że to o czym ''marzymy'' się spełni, tylko do tego potrzeba czasu, a jeżeli mamy się codziennie zadręczać czymś co też w prawdzie nie wiadomo czy kiedyś się wydarzy, to czasem warto sobie po prostu odpuścić cieszyć się dniem, bo przecież drugiego takiego samego nie będzie nigdy.













6 komentarzy :

  1. ciężko jest zapomnieć.. niestety :c
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem nie da się zapomnieć... Super post ;)

    U MNIE NOWY POST! ZAPRASZAM! :D
    Komentarze i obserwacje mile widziane ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  3. To co napisałaś dało mi do myślenia :)
    Ciekawi mnie to co piszesz , dlatego będę zaglądać częściej :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com
    w wolnej chwili zapraszam na mojego yt:
    https://www.youtube.com/watch?v=DG2fSsd_Vo0

    OdpowiedzUsuń

* Jeżeli spodobał Ci się post, skomentuj.
* Podoba Ci się mój blog? Zaobserwuj, a ja możliwe, że zrobię to samo.
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
* Zależy mi na uczciwych obserwatorach, także w obs/obs się nie ''bawię''.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.