sobota, 15 sierpnia 2015

Odwaga



Jak to jest z tą odwagą ? Czy ma ją każdy ? Niestety nie. Nie każdy potrafi odważnie podejść do życia. Są osoby, które nigdy się nie wahają i wiedzą czego chcą, jednak są też takie, dla których odwaga to ''czarna magia'', ja niestety albo i stety należę do tej drugiej grupy, ludzi mniej odważnych. W ostatnim czasie przydarzyła mi się pewna sytuacja, która skłoniła mnie do napisania tego posta. Mianowicie, przez pewien czas stałam w miejscu, tzn. nie umiałam myśleć o niczym innym niż o pewnym czymś. Ta myśl opanowywała mnie każdego dnia po dziesiątki razy i nie odpuszczała. Po pewnym czasie postanowiłam się odważyć i zrobić coś w tym kierunku (dzięki pewnej osobie). Odważyłam się i czekałam na odpowiedź. Po otrzymaniu jej byłam z jednej strony szczęśliwa, bo wiedziałam na czym stoję i cieszyłam się, że w końcu się odważyłam. Lecz, z drugiej strony poczułam się trochę ''dziwnie'', szczerze to spodziewałam się trochę innej odpowiedzi, jednak była ona na miejscu, nie była chamska, ani nie grzeczna. Była po prostu prawdą. Z tych doświadczeń wnioskuje, że czasem warto postawić wszystko na jedną kartę i ODWAŻYĆ się powiedzieć to co się czuje i myśli, jednak nie zawsze wychodzi to na dobre, więc decyzja zawsze należy do Was.

Dziś takie moje ''wywody'', mam nadzieje, że post się spodobał. Zapraszam teraz na zdjęcia :)
















Niestety blogger popsuł jakość zdjęć. Przepraszam

Do zobaczenia, Ola 

15 komentarzy :

  1. koniecznie muszę zakupić czarne trampki, bo świetnie wyglądają nawet do spódniczki :)
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie wywody, bo dają wiele do myślenia.
    Mam nadzieję, że wszystko w porządku, buziaki :*

    Zapraszam do siebie:*
    http://kaanaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja! piękne zdjęcia ;) pozdrawiamy :*
    dreamoutloudf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie niestety odwagi brak, ale walczę z tym ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post, daje do myślenia. Ja myślę, że jestem raczej odważna :D..
    Bardzo ładne zdjęcia!

    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety w niektórych sytuacjach potrzebuje troche wiecej czasu w samotności żeby przemyśleć pare spraw

    NOWY POST!  ZAPRASZAM!
    Co powiesz na wymianę komentarzami? Miło mi będzie jak zaobserwujesz, odwdzięczę się!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia :D
    zapraszam na jej bloga -----> http://martysiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest taka piosenka, w której są słowa: "powodzenie to nagroda za odwagę". Zawsze o tym pamiętam, kiedy brakuje mi odwagi.

    Brzydki Ptak

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia są cudowne. :) Świetny post i blog! ♥ Zostaję na dłużej.

    Zapraszam do szczerego komentowania i obserwacji,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. ja niestety nie mam odwagi ! :c
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna stylizacja...
    Bardzo ładna spódniczka! ^^
    Zapraszam na szkolne diy nootbook from clouds ♥.
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie zawsze jestem odważna :)
    Obserwuję!<3

    http://snookie-snooki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

* Jeżeli spodobał Ci się post, skomentuj.
* Podoba Ci się mój blog? Zaobserwuj, a ja możliwe, że zrobię to samo.
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
* Zależy mi na uczciwych obserwatorach, także w obs/obs się nie ''bawię''.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.