środa, 19 sierpnia 2015

Nowa znajomość



Każdy z nas podczas swojego całego życia poznaje tysiące, albo i nawet więcej ludzi. Są ludzie, którym z łatwością przychodzi poznawanie nowych osób, potrafią pierwsi ''zagadać'' i poznać nową osobę. Są także osoby, którym z poznawaniem ludzi jest trudniej, nie umieją  zacząć rozmowę, boją się. Z czego to wynika ? Szczerze, to nie wiem. Może z braku odwagi ? Albo z nieprzyjemnych doświadczeń. Różnie to jest. Ja, osobiście należę do grupy drugiej, osób bojących się poznawać kogoś nowego. Wole spotykać się z tymi których znam i wiem, że nie będą mnie oceniać, gdy popełnię jakiś błąd. Ostatnio ktoś mi powiedział, że ludzie zawsze będą oceniać, a my po prostu musimy do tego przywyknąć i się nie przejmować co sądzą inni. Czasem jednak konstruktywna krytyka się przydaje, bo pozwala nam spojrzeć na różne sprawy zupełnie pod innym kątem.
Od jakiegoś czasu w moim życiu dzieją się dziwne rzeczy, tzn. od paru miesięcy zmieniłam się pod względem czegoś, co chyba mnie psuje. Nie pozwala się odtworzyć na coś nowego, na nową znajomość. Jednak, czasem jest zupełnie inaczej i uważam, że zdarzenie, które miało kiedyś miejsce i moja cierpliwość kiedyś mi się opłacą.

Dziś kolejne ''wywody'' połączone z postem tematycznym o znajomości. Ostatnio zaczęłam traktować bloga jako pamiętnik ze zdjęciami i czasami mam wrażenie, że gdy opisze coś o sobie to innym może to pomóc w podjęciu ważnej, a może nawet najważniejszej decyzji. A jeżeli masz mnie za to ''hejtować'' to lepiej wyjdź.



















3 komentarze :

  1. Cudowne zdjęcia kochana :*
    Zapraszam do siebie :*
    http://kaanaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przepadam za poznawaniem nowych osób :/
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

* Jeżeli spodobał Ci się post, skomentuj.
* Podoba Ci się mój blog? Zaobserwuj, a ja możliwe, że zrobię to samo.
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
* Zależy mi na uczciwych obserwatorach, także w obs/obs się nie ''bawię''.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.