wtorek, 11 sierpnia 2015

Myśli, da się choć przez chwilę nie myśleć o niczym?



W ludzkich głowach krąży milion myśli. Nigdy nie umiemy przestać myśleć, choć na chwilkę, nawet jakbyśmy bardzo tego chcieli. Zaczynamy myśleć na sensem różnych rzeczy. Czy to naszego życia, przyjaźni, rodziny. Nasza głowa, aż kipi od tych wszystkich przemyśleń. Stawiamy sobie pytania co jest dobre, a co nie. Próbujemy przemyśleć wszystko dokładnie, poukładać sobie wszystko. Czasem się to udaje, czasem nie. Nie wszystko jest takie proste jakim może się wydawać, jak to? nie? Właśnie nie. Nawet jeśli fizycznie będzie coś dla nas proste, to nasz mózg i rozum, z milionami myśli będzie stawiał opór i kazał wszystko dokładnie przemyśleć. Nawet teraz, gdy czytasz tego posta zaczynasz o nim myśleć.
Zawsze i wszędzie podczas całego życia myśli i przemyślenia będą nam towarzyszyły w każdej sekundzie naszego życia.


Dziś post wzbudzający dużo myśli i troszkę pokręcony. Zdjęcia,które zaraz zobaczycie były moimi wymarzonymi od 5 miesięcy. Czemu? Gdy kupowałam tą sukienkę od razu pomyślałam jak świetnie będzie wyglądać na zdjęciach, w których jako tło pojawi się morze. Udało się! Ja jestem bardzo zadowolona, a Was zapraszam na zdjęcia :)






















Okulary trochę brudne,ale zdjęcie ładne :p




Do zobaczenia, Ola. Nie długo zmiany na blogu :)


6 komentarzy :

  1. Blisko rok temu moja współlokatorka z akademika namówiła mnie na kurs tańca. Poszłam na kilka lekcji. W pewnym momencie mój partner powiedział do mnie: "Ty za dużo myślisz... Wyłącz myślenie".
    Z pewnością jest możliwy stan, gdy się tych myśli nie werbalizuje, gdy się skupia na samym geście, ruchu lub bodźcu, jak to się dzieje w tańcu. Ciekawe też, co się dzieje w stanie śpiączki - aktywność mózgu jest wtedy znikoma, komórki nerwowe obumierają - nie udało mi się dotrzeć do badań, które analizują świadomość w takim stanie... Sami badacze są podzieleni.

    Także jeśli za myśl uzna się coś zwerbalizowanego - to owszem, można nie myśleć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak akurat na to nie patrzyłam :) Ale dziękuje za komentarz, pozwolił zobaczyć ten temat z bardziej profesjonalnej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia! Do twarzy Ci w tej sukience :) Zgadzam się z tobą w 100%. Bardzo ciężko jest myśleć o niczym! Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie da się nie myśleć o niczym, nawet jak myślisz czy o czymś nie myslisz to nadal myślisz ;)

    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo często dużo myślę w nocy, zanim pójdę spać. Czasem takie myśli są uciążliwe i bardzo chciałabym się niektórych pozbyć z głowy.

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń

* Jeżeli spodobał Ci się post, skomentuj.
* Podoba Ci się mój blog? Zaobserwuj, a ja możliwe, że zrobię to samo.
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
* Zależy mi na uczciwych obserwatorach, także w obs/obs się nie ''bawię''.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.