wtorek, 25 sierpnia 2015

Kryzys



Już samo słowo KRYZYS wzbudza w nas nie przyjemne emocje. Każdy wie co ono oznacza. Załamanie czegoś dla nas ważnego, chwila zapomnienia lub niechcenia. Kryzys może mieć każdy, od najmniejszych do największych, różnica jest tylko taka, że każdy radzi sobie z nim inaczej. Niektórzy dobrze inni gorzej. Jak go pokonać? To pytanie chyba nigdy nie będzie miało jednoznacznej odpowiedzi. Każdy próbuje jak najlepiej się z nim uporać. Niektórzy złością, gniewem, a inni spokojną rozmową. Które lepsze? Moim zdaniem drugie: spokojna rozmowa. Warto zatrzymać się na chwilę w wirze życia i pomyśleć jak wszystko naprawić. Tak jak kryzys może przeżywać każdy, tak samo są różne jego odmiany. Kryzys w małżeństwie, w przyjaźni, w związku. W tych przykładach które podałam jak najbardziej sprawdzi się druga metoda, spokojna rozmowa, bez negatywnych emocji. Najważniejsze to powiedzieć wszystko szczerze i wysłuchać drugiej osoby.












6 komentarzy :

  1. Masz całkowitą rację. Rozmowa zawsze lepiej pomoże na problemy, niż tłamszenie w sobie gniewu i foch na cały świat. Zapraszam do siebie. Ale jeżeli faktycznie wejdziesz, to najpierw przeczytaj wybrany starszy post, a nie najnowszy. Może dzięki temu nie weźmiesz mnie za idiotę :D
    http://puszkagroszka.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wpis! I przepiękne zdjęcia! Pozdrawiam i zapraszam do mnie. Odwdzięczam się komentarzami i obserwacjami. http://mleeeczyk99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jest coś w tym co piszesz, ale wydaje mi się, że najgorsze jest to, że niestety nie każdy kryzys da się pokonać i nie wszystko da się naprawić. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Kryzys to straszna rzecz, jeszcze jak ktoś nie potrafi sobie poradzić ;/ Cudne zdjęcia :*
    http://nikolaobecna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. W roku szkolnym mam kryzys codziennie rano stojąc przed moją szafą haha :*
    Ciekawy post, zwięzły i na temat, buziaki :*


    Zapraszam do siebie :*
    http://kaanaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna stylizacja! Wygodna i modna :)

    OdpowiedzUsuń

* Jeżeli spodobał Ci się post, skomentuj.
* Podoba Ci się mój blog? Zaobserwuj, a ja możliwe, że zrobię to samo.
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
* Zależy mi na uczciwych obserwatorach, także w obs/obs się nie ''bawię''.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.