sobota, 29 sierpnia 2015

BACK TO SCHOOL: moje zakupy do szkoły

Pierwszy i ostatni post z serii BACK TO SCHOOL. Na blogach jest już tego masa, naprawdę wiele. Ja robię dosyć późno, ponieważ wcześniej jakoś nie chciałam myśleć o szkole. Jednak niestety za parę dni już będziemy siedzieć w szkolnej ławce. 
Chciałabym Wam dziś pokazać, to co kupiłam na rok szkolny 2015/2016.

 




1. Zeszyty z Lidla (80kartek) , za ok. 1,80 zł

2. Zeszyty z Biedronki (80kartek) , za ok. 1,40zł


3.Zakreślacze, Tesco ok. 7zł


4.Kątomierz, Tesco 1zł

5. Korektor, Tesco 2zł


6. Zeszyt czysty (80kartek) , Tesco 5zł


7. Zeszyt do chemii i historii (60kartek), Tesco ok.1,50zł


8. Zeszyty w pięciopaku, Tesco 5zł

Kolory: granatowy, zielony, niebieski, czerwony, szary
8. Teczki, Tesco 2zł sztuka.


 To wszystkie rzeczy, które musiałam kupić na ten rok szkolny.
Wszystkim Wam życzę dobrego rozpoczęcia roku i miłej atmosfery na cały rok :)





9 komentarzy :

  1. świetne rzeczy ;)

    zapraszam również do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog!:*
    macie dosc standardowych, oklepanych i nudnych blogów na których w większosci jest to samo? Tak? Ja tez! dlatego właśnie założyłam mojego. ZAPRASZAM! http://samsukier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zeszyty:D
    http://polowcia--blog.blogspot.com //zapraszam na pierwszy post z serii back to school!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też będę robiła post z Back to school haul, ale niestety dopiero po rozpoczęciu, ponieważ zaczęłam dość późno :)
    Serdecznie zapraszam do mnie : Mój blog kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz dość standaryzowania w blogach? Zapraszam na mojego!
    http://samsukier.blogspot.com/2015/08/innosc-oryginalnosc_31.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne rzeczy kupiłaś, sporo tego. Ja w tym roku nie poszalałam :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne okładki ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

* Jeżeli spodobał Ci się post, skomentuj.
* Podoba Ci się mój blog? Zaobserwuj, a ja możliwe, że zrobię to samo.
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
* Zależy mi na uczciwych obserwatorach, także w obs/obs się nie ''bawię''.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.