piątek, 7 sierpnia 2015

Aleją gwiazd... | Międzyzdroje, Świnoujście



Witam Was Kochani.
Trzeci post znad morza. Dziś będzie również dużo zdjęć, ale też trochę opowiem o mieście, oczywiście tyle ile sama wiem. Sam tytuł już Wam mówi o jakich nadmorskich miastach będę pisać.

Pierwsze, Międzyzdroje. Dla większości z Was znane. Z czego słynie? Międzyzdroje nazywane są miastem gwiazd, dlaczego? Znajduję się tam piękna promenada prowadząca na plażę, zwana ''Aleją Gwiazd''. Byłam tam już drugi raz. Pierwszy raz dwa lata temu, będąc na wakacjach w Świnoujściu, o którym w następnej części posta. Wtedy nie zależało mi, żeby w ogóle tam pojechać. Pojechałam, bo rodzina jechała, więc ''co będę sama siedzieć, jak mogę jechać''. Jednak w tym roku, było zupełnie inaczej. Będąc na wakacjach równie blisko, tym razem w Dziwnowie, pojechałam tam z jednym zamiarem.. zobaczyć odcisk mojej ulubionej aktorki. Chodzi tu o Panią Magdalenę Różczkę. Jest ona aktorką, która grała w serialach tj. ''Lekarze'', ''Czas Honoru'' i na przykład w filmie '' Lejdis''.


Zrobiłam także zdjęcia odcisków innych osób. Połączyłam je jednak w kolaże. Oczywiście odcisków jest znacznie więcej, tu wybrałam mniejszą części z nich. 

(Piotr Adamczyk,Beata Tyszkiewicz,Cezary Pazura,Danuta Stenka)

(Bogusław Linda,Paweł Wilczak,Kasia Figura,Maryla Rodowicz)

(Daniel Olbrychski,Borys Szyc, Anna Dereszowska,Tomasz Karolak)

(Witold Pyrkosz,Anna Przybylska,Antoni Pawlicki,Michał Żebrowski)



      Jeżeli ktoś jeszcze nie był w Międzyzdrojach i nie widział Aleji Gwiazd to serdecznie polecam :)




Świnoujście
W tym mieście byłam już 3 razy na wakacjach, a raz przejazdem. Bardzo podoba mi się to miasto.
Przede wszystkim jest duże i zadbane. Jest piękna promenada (której niestety nie udało mi się zrobić zdjęcia) pełno ''knajpek'' i wiele, wiele innych. Może wiecie też o tym, żeby dostać się do Świnoujścia trzeba przepłynąć promem, innego wyjścia nie ma. Dla jednych jest to atrakcja, dla innych wielkie utrapienie. Z jednej strony się nie dziwie, skoro, ja sama, żeby się tam dostać stałam w korku 1,5 h w jedną stronę, a z tego co się dowiedziałam niektórzy stoją nawet i po 4. Tak, ciężko się tam dostać, oczywiście w okresie letnim, chyba jasne z jakich przyczyn, wakacji! Lecz też z drugiej strony dla mnie te łącznie 3h stania w korku się opłaciło, bo widoki są cudne, zwłaszcza, gdy wracaliśmy po zachodzie słońca. Co tu dużo mówić to wszystko trzeba samemu zobaczyć, to miasto jak i Międzyzdroje.






 A takie figurki stały przed jednym z wejść na plaże:






Post długi, ale mam nadzieje, że przypadł do gustu.

Do zobaczenia, Ola.

3 komentarze :

  1. Właśnie tydzień temu wróciłam stamtąd ;) Ładne zdjęcia
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super blog!

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. w alei gwiazd i międzyzdrojach jeszcze nie byłam, ale podejrzewam, że kiedyś tam pojadę, bo to naprawdę fajne miejsce. ;) i też bardzo lubię Magdalenę Różdżkę, chyba odkąd ją zobaczyłam w "Rozmowach nocą". a w Świnoujściu byłam tylko kilkadziesiąt minut, jak cumowaliśmy tam jacht przed wpłynięciem do Szczecina. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

* Jeżeli spodobał Ci się post, skomentuj.
* Podoba Ci się mój blog? Zaobserwuj, a ja możliwe, że zrobię to samo.
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
* Zależy mi na uczciwych obserwatorach, także w obs/obs się nie ''bawię''.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.