niedziela, 12 lipca 2015

Summer time!



Kochani! Nasze upragnione wakacje trwają już 2 tygodnie. Jesteś zadowolony jak spędziłeś te 2 tygodnie? Ja, osobiście nie. Pierwsze parę dni wakacji było fajne, ponieważ mogłam wyjść na dwór. Przez ostatni tydzień siedziałam w domu, dołując się tym, że jestem chora w wakacje. Na szczęście zdrowie już powróciło i mogę w pełni korzystać z wakacji. 
Zdjęcia, które zaraz zobaczycie były robione w miejscu dobrze już Wam znanym- działka, haha
W sobotę robiliśmy grilla, więc nie mogłam przepuścić takiej okazji, żeby zrobić zdjęcia do posta zwłaszcza, że na działce bardzo lubię je robić :) Nagrałam również krótkiego ''vloga'' , zobaczę jak wszystko wyjdzie po przeróbce i dam znać ja będzie na kanale. Dziś bez dłuższych przemyśleń. Krótki, zwięzły post. Mam nadzieję, że się spodoba :) Udanych wakacji! Korzystajcie z nich jak najlepiej umiecie!








Do zobaczenia, Ola :)

Haul na kanale::klik

5 komentarzy :

  1. Sama chciałabym mieć koszulkę z takim nadrukiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili:
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj u mnie tez teraz trochę nudno ;p
    świetne zdjęcia oraz czekam na filmik, co powiesz na obserwacje?

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja się właśnie nie nudzę. ;)
    roxannee-blog.blogspot.com
    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

* Jeżeli spodobał Ci się post, skomentuj.
* Podoba Ci się mój blog? Zaobserwuj, a ja możliwe, że zrobię to samo.
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
* Zależy mi na uczciwych obserwatorach, także w obs/obs się nie ''bawię''.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.