niedziela, 5 lipca 2015

Przyjaźń



Cześć!
Ostatnio dużo myślałam nad tym czym jest przyjaźń. Czy przyjacielem możemy nazwać pierwszą lepszą osobę spotkaną na ulicy ? Niee, to nie na tym polega. Przyjaźń jest wtedy, gdy ludzie mogą na siebie liczyć, wspierać się, pomagać w trudnych momentach życia. Powiedzmy, że mamy ''przyjaciela'', który nie ma dla nas czasu mówić po naszemu olewa nas, po prostu ma na gdzieś. Czy to nadal jest przyjaciel? Chyba już powoli przestaje nim być. Nie mówię tu o tym, że jeżeli nie spotkam się z przyjacielem jednego dnia, to on już się nami nie przejmuje, nie. Chodzi o to, że, gdy mamy trudne chwile w życiu on się nawet nie spyta czy coś się stało, czy może jakoś pomóc? Będzie wolał, poczekać i zająć sobą lub innymi. Wtedy włącza się lampka, czy mogę uznać go za mojego przyjaciela? Czy nadal mogę rozmawiać z nim o wszystkim, dalej ufać? Ja, wtedy bym, przeprowadziła poważną rozmowę i po prostu wyjaśniła sobie wszystko z przyjacielem, którym by został nadal, albo skończył już nim być. Sama, do końca nie wiem jak bym się miała zachować, bo na szczęście mam przyjaciół, których na mnie zależy i mogę im ufać.

Dziś poruszyłam poważny temat, mam nadzieje, że jakoś to wyszło, a post Wam się spodoba :)










Ulubione Julii :)

Blogger niestety popsuł jakość wszystkich zdjęć...

Za zdjęcia dziękuję Juli, z bloga: jestebatmane.blogspot.com

LOOKBOOK I TAG NA KANALE :klik
SNAPCHAT: aleksandrablog




10 komentarzy :

  1. też poruszyłam ten temat na swoim blogu :)
    hejka, baardzo zapraszam Cię na mojego bloga -> Mój Blog - klik! <-wszystkie szczere (tzn. zgadzające się z postem) komentarze, i obserwacje oddaje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie przyjaciel to ktoś, kogo losem przejmuję się bardziej niż swoim. Przyjaciół po prostu się kocha i po tym można ich odróżnić, a nie po tym jak często się widzimy. Tak myślę (:

    >> beauty bevst << klik klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :*
    Czy mogłabyć napisać u mnie komentarz :)
    Zapraszam http://poozytywna123.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia, dla mnie przyjaźń jest bardzo ważna w życiu :)
    Mogłabyś kliknąć u mnie w poście w linki z ubraniami? ;)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się, ale w dzisiejszych czasach trudno o prawdziwego przyjaciela :)
    mój blog-klik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! Post bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokładnie tak jak napisałaś, przyjaźń jest wtedy kiedy ludzie mogą na siebie liczyć :) A niestety mnie już zdarzyła się taka sytuacja, że zbyt mocno zaufałam mojej przyjaciółce i niestety źle się o skończyło. teraz już nie utrzymujemy kontaktu i może to i lepiej? Każda z nas poszła w swoją stronę

    I zapraszam Cię na giveaway, wygrywają aż 3 osoby ;)
    HELLO-WONDERFUL - klik

    OdpowiedzUsuń
  8. zgadzam się z tobą co do przyjaźni i bloger też często psuje mi jakoś zdjęć,ale najlepiej jak je dodajesz do kliknij w oryginalnej wersji rozmiaru to powinno pomóc
    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń

* Jeżeli spodobał Ci się post, skomentuj.
* Podoba Ci się mój blog? Zaobserwuj, a ja możliwe, że zrobię to samo.
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
* Zależy mi na uczciwych obserwatorach, także w obs/obs się nie ''bawię''.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.