wtorek, 28 lipca 2015

Plaża, morze | Dziwnów



Dziś pierwszy post znad morza. Jest bardzo fajnie domek, w którym mieszkam jest po prostu cudny (ma schody to najważniejsze:P). Jedyne co nam nie dopisuje to pogoda. W sumie, to jest ciepło jednak na kąpanie się w morzu za zimno. Ostatnio nawet będąc na plaży oglądając zachód słońca poczułam, że piasek jest zimniejszy od wody. Trochę, to dziwne jednak czemu tu się dziwić jak nie ma się kiedy nagrzać, bo słońce raz jest, a raz już nie. Dziś zdjęcia pomieszane, trochę morza, mnie.

Zdjęć dużo, więc już nie zanudzam i zapraszam do oglądania :) 


























Do zobaczenie, Ola.

4 komentarze :

  1. Też chcę nad morze... zazdroszczę :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie tam macie :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia ;) mam nadzieję, że pogoda się poprawi!

    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Pogoda nie za ciekawa, ale miejmy nadzieję, że na drugi miesiąc wakacji będzie o niebo lepiej :*
    Zapraszam do siebie :*
    kaanaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

* Jeżeli spodobał Ci się post, skomentuj.
* Podoba Ci się mój blog? Zaobserwuj, a ja możliwe, że zrobię to samo.
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
* Zależy mi na uczciwych obserwatorach, także w obs/obs się nie ''bawię''.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.