poniedziałek, 20 lipca 2015

Mój niezbędnik na wakcaje ! | 5 rzeczy

Witam Was w kolejny wakacyjny dzień ! Dziś przygotowałam dla Was mój niezbędnik na wakacje, tzn. rzeczy, które są mi najbardziej potrzebne. Moje wakacje nad morzem zaczynają się 25 lipca. Jednak rzeczy, które dziś Wam pokaże używam na codzień.




1. Okulary przeciwsłoneczne.

Jest to jak najbardziej normalna rzecz, bo z pewnością wy także je nosicie. Są one dopełnieniem stylizacji, ale także ochroną na oczy, zwłaszcza w bardzo słoneczne dni jakie teraz mamy.
Moje są z biedronki i jestem z nich bardzo zadowolona :)

2. Krem ochronny.

Kolejna rzecz, która w upalne dni jest na porządku dziennym. Ja przed wyjściem na dwór staram się smarować, przede wszystkim na twarzy(zależy czy mam make-up,czy nie) i na szyji, bo wiem, że te miejsca są bardzo wrażliwe na oparzenia. Całego ciała nie smaruję, jednak NA PEWNO będę smarowała na plaży, bo wtedy to jest KONIECZNE. 
Mój krem jest z Lierene :)


3. Mgiełka zapachowa.

Rzecz mniej potrzebna, w sumie to w ogóle. Ja używam ją poprostu, aby skóra ładnie pachniała :)
Mgiełka z Avonu :)

4. Lakiery do paznokci.

 W sumie najmniej potrzebna rzecz. Ja, jednak pisze o niej tu, bo w czasie wakacji jest to moja rzecz niezbędna. Dlaczego ? Sprawa chyba prosta, w trakcie trwania roku szkolnego nie w każdej szkole pozwalają na pomalowane paznokcie, a jak już pozwalają to na  kolory prawie nie widoczne. Dlatego w wakacje pozwalam sobie na przeróżne kolory i wtedy czuję jeszcze bardziej, że są wakacje :)

 

5. Spray na komary.

Niestety w lecie są komary, żeby się przed nimi chronić należy używać spray-ów lub innych produktów przeznaczonych do tego.








To wszystkie rzeczy, mam nadzieję, że post się spodobał i może skłonił do używania tych produktów.
Udanych wakacji :*

~Ola


YOU TUBE:klik
SNAPCHAT: aleksandrablog

8 komentarzy :

  1. U mnie jeszcze musi być koniecznie ochronna pomadka do ust, gdyż w lato strasznie wysuszają mi się usta :(

    Zapraszam do siebie! :*
    http://xaaleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Okulary przeciwsłoneczne są najważniejsze! <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow świetny niezbędnik :D
    Moim niezbędnikiem jest spray na komary :)
    Pozdrawiam serdecznie
    niebioeski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Okulary , kremy, lakiery według mnie to wakacyjny zestaw.
    Zapraszam dopiero zaczynam :http://queenoflife5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno skorzystam z tej listy, jak będę się pakować na wyjazd ;)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za tą listę bo szykuję się na sobotni wyjazd i zapomniałabym kupić sprayu na komary :) Lakier w te lato to mój niezbędnik na paznokciach.
    sotiens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobra lista :P
    http://relatedtoroses.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny post! Tak trzymać :)

    Zapraszam na bloga, jeśli zaobserwujesz napisz mi w komentarzu, a odwdzięczę się jak najszybciej :) :)


    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń

* Jeżeli spodobał Ci się post, skomentuj.
* Podoba Ci się mój blog? Zaobserwuj, a ja możliwe, że zrobię to samo.
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
* Zależy mi na uczciwych obserwatorach, także w obs/obs się nie ''bawię''.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.