piątek, 12 czerwca 2015

Zrozumienie | kapsuła czasu




Nam, zwykłym ludziom bardzo trudno jest czasem coś zrozumieć. Nie chodzi mi o rozumienie ludzi, bo o tym był już kiedyś post ->tutaj , ale o rozumienie tego co nam się przydarza w życiu codziennym. Zła ocena, kłótnia,  zerwanie, a czasami nawet śmierć kogoś. W tych sytuacjach zawsze zadajemy sobie pytania, ,, co by było gdyby,, ? Gdybym się nauczył/a, gdyby bardziej mi zależało(lub zależało drugiej osobie), gdybym więcej czasu spędzał/a z bliskim. Wtedy pojawia się myśl, ,,a jak bym mogła/mógł  cofnąć czas,, ? Naprawił/a bym to czego nigdy nie chciałam/em, postarał/a się o lepsze. Jednak jeszcze nikt nie wymyślił kapsuły czasu, która szczerze mówić by się przydała. Większość osób, mówi, żeby nie wracać do przeszłości tylko żyć dniem dzisiejszym. Jest to prawda, jednak, gdy wydarzyło się coś czego nie możemy zrozumieć, pozwolić, aby to do nas dotarło chcemy wtedy cofnąć czas. Niestety albo i stety, nie mamy takiej możliwości. 

 Pozwólmy aby ktoś nam pomógł zrozumieć, dlaczego..?









(torebka,spodnie-takko,sweterek-H&M,t-shirt-reserved,buty-slip-one)

11 komentarzy :

  1. Bardzo podobają mi się buty :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. No racja, czasami cięzko jest zrozumieć pewne zaistniałe sytuacje.

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami po prostu nie mamy wpływu na los, a czasem on płata nam figla. Potknięcia i sukcesy powinny nas uczyć, powinniśmy wyciągnąć wnioski. Jednak z czasem dopiero rozumiemy, co taki mały incydent zmienił w naszym życiu.
    Pozdrawiam.
    Deep In Dreams

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja,
    czasami bardzo trudno jest
    zrozumieć to, co się stało
    trzeba wtedy dać sobie trochę czasu
    na przemyślenie całej sytuacji

    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    byAjina
    KILK KLIK KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie łączysz ze sobą ubrania! Kolorostycznie! Jestem na TAK. :*

    Zapraszam do mnie! http://www.malinowe-ciasto.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna buty <3 Śliczna jesteś!

    Za komentarz odwdzięczam się obserwacją i trzema komentarzami :)
    www.sandrakopko.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj ja czesto zastanawiam sie co by bylo gdyby w takich sytuacjach, ale to po czasie przechodzi
    http://16lipca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też często się zastanawiam nad takimi rzeczami, chyba już taka jest ludzka natura.

    Masz bardzo fajne buty!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna torebka :)
    zapraszam do mnie http://wikiii1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

* Jeżeli spodobał Ci się post, skomentuj.
* Podoba Ci się mój blog? Zaobserwuj, a ja możliwe, że zrobię to samo.
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
* Zależy mi na uczciwych obserwatorach, także w obs/obs się nie ''bawię''.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.