niedziela, 7 czerwca 2015

Fotografia #2 | zmieniony adres



To już drugi taki post na moim blogu. Zdjęcia znów przedstawiają kwiatki z działki mojej babci i dziadka. Tym razem wszystko już rozkwitło, więc zrobiłam zdjęcia. Są to zdjęcia w większości  makro, bo takie najbardziej lubię robić, zawsze wychodzą pięknie. Wiem, że są osoby robiące o wiele ładniejsze zdjęcia jednak ja, postanowiłam, że podzielę się z Wami zdjęciami mojego autorstwa.

* informacja 

Zmieniony został adres bloga :

Z aleksandrapazurkiewicz.blogspot.com      NA  aleksandraa-blog.blogspot.com 

Gdy wpiszecie tamten adres bloga piszę, że blog jest usunięty, jednak tak się nie stało tylko został zmieniony adres na, jeszcze raz przypomnę: alekandraa-blog.blogspot.com

Mam nadzieję, że dalej będziecie tu zaglądać :)

 

Nie przedłużając zapraszam na zdjęcia :)
















Haul na kanale:klik
Zapraszam.

8 komentarzy :

  1. Śliczne zdjęcia :P
    Świetna nazwa bloga ;*
    Co powiesz nad obs/obs?
    Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie na blogu że obserwujesz :)
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia *.*
    będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz vickey-vicky.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne zdjęcia! Pierwsze najbardziej mi się podoba:*

    Mój blog, zapraszam-kliknij :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia ;)
    + ciekawie piszesz, serio!
    Pozdrowionka z bloga;
    niecodzienniezwykle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne zdjęcia! przepiękne. czy aby zmienić adres wystarczyła tylko jego zmiana w ustawianiach? i wszyscy obserwatorzy itp zostało bez zmian? :)
    czy mogłabyś poklikać w linki w tekscie i pod zdjeciami w tym poście, i w baner na samym dole proszę?

    http://fashionelja.blogspot.com/2015/06/the-way-i-like.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zmieniłam w ustawieniach. Właśnie nie wiem tego czy obserwatorzy wiedzą o zmianie, jednak inna blogerka poradziła mi, żeby poinformować w poście, więc informuje :)
      Poklikałam :)

      Usuń

* Jeżeli spodobał Ci się post, skomentuj.
* Podoba Ci się mój blog? Zaobserwuj, a ja możliwe, że zrobię to samo.
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
* Zależy mi na uczciwych obserwatorach, także w obs/obs się nie ''bawię''.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.