sobota, 23 maja 2015

Stereotypy, rady

Wspominając w przed ostatnim poście o spotkaniu z Jessicą, w Wałbrzychu i warsztatach stylu, chciałabym dziś się do tego odnieść. Dzięki tym warsztatów zaczęłam inaczej patrzeć na ubrania. To znaczy nie sugerować się tym, że wszystko musi być w tym samym kolorze. Wcześniej, zazwyczaj stawiałam na klasykę. Po warsztatach uświadomiłam sobie, w sumie to Jessica mi uświadomiła, żeby się nie bać kombinować z kolorami, oczywiście w granicach zdrowego rozsądku :) Ostatnio, gdy zakupiłam różowe adidasy zx fluxy to obawiałam się, że nie będę miała ich do czego nosić, bo mam tylko parę różowych bluzek, w sumie to chyba tylko dwie. I tu właśnie posłużyłam się STEREOTYPEM !, bo jak różowe buty to od razu musi być różowa bluzka. Otóż nie ! Niektórzy uważają, że jak ubiorą coś szalonego, kolorowego to będą ,,dziwni,,. Na warsztatach Jess dała jedną ,,złotą,, myśl, radę. Aby być fajnie i przy okazji modnie  ubranym należy mieć na sobie 3 kolory. Nie chodzi tu oto, że jeżeli mamy coś na sobie w jakąś mozaikę to liczymy każdy kolor, nie.  To zaliczamy jako jedno. Chodzi o to, że np. można się ubrać na niebiesko, w różnych odcieniach. Bluzka ciemny niebieski, spodnie jasny niebieski czy odwrotnie lub w tym samym odcieniu, a do tego można jak najbardziej ubrać np. różowe buty ! Czemu akurat taki przykład ? A otóż zdjęcia, które zaraz zobaczycie przedstawiają taką właśnie stylizację. Cała na niebiesko i różowe buty. Wiem, że dla nie których może to się wydawać dziwne, jednak uważam, że zastosowałam radę od Jess. Zwłaszcza, że bardzo dobrze czułam się w takim zestawieniu.




Poprawiając buta, rozwinęła mi się nogawka, czego w dalszych zdjęciach podczas ich robienia nie zauważyła, za co bardzo przepraszam. Mam nadzieję, że to nie psuję efektu zdjęć :)









Było tak pięknie i ciepło, że nie mogłam powstrzymać się od zdmuchnięcia dmuchawca :D



(bluzka-sinsay,spodnie-reserved,buty-adidas zx flux,case na telefon-allegro)


____________________________________________________________
chcesz wiedzieć jak wygląda moje codzienne życia poza blogiem ? 
Zapraszam na snapchata: aleksandrablog :)

YOU TUBE:klik
INSTAGRAM:klik
ASK:klik


8 komentarzy :

  1. Kolory są bardzo ważne w dobrej stylizacji ;) super połączenie!

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post, śliczne fluxy i ładne zdjęcia :*

    Mój blog, zapraszam-kliknij

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie cierpię stereotypów! :(

    Zapraszam na nowy post!
    Mam małą prośbę: mogłabyś poklikać w linki do rzeczy z wishlisty? Byłabym bardzo wdzięczna! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie lubię stereotypu że każda blondynka jest głupia, wkurzające czasem

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

* Jeżeli spodobał Ci się post, skomentuj.
* Podoba Ci się mój blog? Zaobserwuj, a ja możliwe, że zrobię to samo.
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
* Zależy mi na uczciwych obserwatorach, także w obs/obs się nie ''bawię''.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.